مسوولان برای راه‌اندازی مجدد تنها استخر پاوه تلاش کنند

سرویس: ورزشیکد خبر: 297830|23:06 - 1398/06/27
نسخه چاپی
مسوولان برای راه‌اندازی مجدد تنها استخر پاوه تلاش کنند
استخر شهرستان پاوه با توجه به انکه نیاز به تعمیر داشت، اکنون نزدیک به سه ماه است که در این فصل تابستان در حال تعمیر می باشد.

به گزارشهزار ماسوله، شماری از شهروندان پاوه با اشاره به تعطیلی تنها استخر این شهرستان از مسؤولان امر برای بازسازی و راه‌اندازی آن خواستار کمک شدند.


 افزون بر چند ماه است که تنها استخر این شهرستان به دلایل تعمیر آن تعطیل شده است و برای رفع مشکل آن اقدامی نشده است و با پایان فصل گرما که لذت بخش تر از بقیه فصول است،هنوز به مرحله اتمام نرسیده است.

 

 تعمیر و بازسازی یک استخر نباید به درازا بکشد، مسوولان باید قبل از آمدن فصل تابستان به فکر حل این بودند.

 

 استخر یکی از نیازهای اساسی فصل تابستان است که فقط برای تفریح عده ای خاص نیست بلکه بسیاری از افراد برای درمان خاص بیماریشان نیاز به استخر دارند.

 

 در این باره سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: استخر شهرستان پاوه با توجه به انکه نیاز به تعمیر داشت، اکنون نزدیک به سه ماه است که در حال تعمیر می باشد.

 

سعدی توفیقی افزود: بنا به وعده پیمانکار، قرار است نهایتا تا ده روز دیگر کار تعمیر آن به پایان برسد.

 

وی گفت: گزارش کامل آن را پس از برگزاری نشست با مدیر کل ، ارائه خواهم داد.

 

یکی از شهروندان نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: به علت نبود تنها استخر سرپوشیده ، به منظور تفريح و سرگرمي به شنا كردن در رودخانه‌ها، كانال‌هاي آبياري و سدها رفته ام.

 

قادری زاده افزود: تعداد زيادي از جوانان هم در روزهاي گرم تابستان راهي رودخانه سیروان مي‌شدند، و خطرات احتمالی در این رودخانه با صخره های سنگی را بر تحمل گرمای تابستان قبول می کردندف بلکه ساعتهایی از روز را به تفریح بگذرانند.

 

وی گفت: درست نیست که مسئولین مربوطه در تعمیر تنها استخر سرپوشیده شهرستان تعلل بورزند و جوانان را راهی رودخانه ها و یا محدوده دریاچه سد داریان می کنند.

 

گفتنی است که تعمیر این استخر در زمان رئیس اداره ورزش و جوانان سابق آغاز شده است که انتظار این است که در زمان فعلی با سرپرستی اقای سعدی توفیقی هرچه زودتر به اتمام و آماده بهره برداری شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد