جوابیه آبفای روستای پاوه در پی درج خبر مسمویت اهالی روستای خانقاه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297825|11:07 - 1398/06/25
نسخه چاپی
جوابیه آبفای روستای پاوه در پی درج خبر مسمویت اهالی روستای خانقاه
آبفای روستای پاوه در پی درج خبر مسمویت احتمالی اهالی روستای خانقاه به آلودگی آب شرب این روستا ، جوابیه ای به شرح ذیل ارسال نموده است که در پی خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، در پی درج خبری در رسانه های شهرستان مبنی بر احتمال آلودگی آب شرب روستای خانقاه و مسمومیت تعدادی از اهالی روستا لازم است جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه گردد.

 

ضمن تقدیر از دغدغه رسانه های شهرستان انتظار ایجاب می نماید همچون سایر اخبار مورد پیگیری آن پایگاههای خبری اخباری مبنی بر احتمال رخداد و یا اتفاق خصوصا" مربوط به سلامت و یا آلودگی آب شرب که یقینا" سبب ایجاد نگرانی در جمعیت هدف می گردد پس از حصول اطمینان از مراجع ذیصلاح جهت اطلاع عموم رسانه ای گردد، لذا یادآوری می گردد تنها مرجع ذیصلاح در این زمینه مرکز بهداشت شهرستان می باشد که پس از تماس با بهورز محترم روستا و نیز استعلام ایشان از مسئولین محترم مرکز بهداشت شهرستان هیچگونه موردی مبنی بر آلودگی آب شرب و نیز عدم وجود کلر باقیمانده در آب شرب روستا گزارش نگردیده است و این امور اهتمام جدی در خصوص سالمسازی آب شرب را در اولویت اهداف خود قرار داده است.

 

 لذا بدینوسیله ضمن اعلام آمادگی کامل مبنی بر ارائه خدمات از عموم مردم بزرگوار روستای خانقاه درخواست می نماید صحت سلامت آب شرب را صرفا" از مرکز بهداشت شهرستان و خانه بهداشت روستا استعلام نمایند.

 

یادگار ابراهیمی -مدیر امور آبفار پاوه

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد