مراسم معارفه شهردار ثلاث باباجانی برگزارشد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297822|22:30 - 1398/06/23
نسخه چاپی
مراسم معارفه شهردار ثلاث باباجانی برگزارشد
مراسم معارفه سروناز ایصافی شهردار ثلا باباجانی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزارشد.

به گزارشهزار ماسوله، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه معارفه ایصافی شهردار جدید ثلاث باباجانی با اشاره به ضرورت جلب مشارکت مردم در امور شهری گفت:مدیریت شهری نیازمند مشارکت شهروندان در روند تصمیم سازی و اجرای تصمیمات است .

 

وی افزود:وقتی مردم نسبت به شهر خود احساس مالکیت داشته باشند هزینه خدماتی که شهرداری ها ارائه میدهند را نیز پرداخت می کنند.

 

وی در ادامه گفت:شهرهای اورامانات شهرهای تمیزی هستند ،یکی از علل اصلی آن مشارکت مردم در حفظ و نگهداری شهر هاست.

 

سالاری با تا‌کید بر ضرورت ایجاد زمینه مناسب براز حضور سرمایه گزاران در منطقه گفت:با ورود بخش خصوصی به پروژه های شهری علاوه بر سامان یافتن چهره شهرها،بخشی از هزینه های مورد نیاز برای اجرای پروژه ها از دوش شهرداری برداشته می شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری شهر ها را به موجودات زنده تشبیه کرد و گفت:شهرها مثل موجودات زنده هستند که هر زمانی یک نیاز جدید دارند و نیاز شهرها در حال حاضر هوشمند شدن است و باید قابلیت های شهری را به روز رسانی کنیم.

 

سالاری تاکید داشت:شهر را باید با شرایط روز سازماندهی کنیم تا مردم در آن احساس رضایتمندی کنند و از امکانات موجود حداکثر استفاده را داشته باشند.

 

سالاری ضمن اشاره به تلاشهای استاندار محترم و نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی که منجر به دستور رییس جمهور برای ثبت جهانی اورامانات گفت:قابلیت جذب توریسم در اورامانات بسیار بالاست و قطعا این صنعت زود بازده موجبات اشتغالزایی برای جوانان منطقه خواهد شد.

 

سالاری دربخشی دیگر از سخنانش انتخاب شهردار زن توسط شورای شهر ثلاث باباجانی را کاری ارزنده و قابل تقدیر دانست و گفت:انتخاب اولین شهردار زن در شهرهای مرزی نشان از فرهنگ و شعور بالای مردم منطقه دانست و افزود:همه باید کمک کنیم تا شرایطی مهیا شود تا تعداد شهرداران و مدیران زن در مناصب این چنینی بیشتر شود.

 

 وی افزود:خوشبختانه خانم هایی که به عنوان معاون فرماندا ر در چند شهرستان منصوب شدند در این مدت توانمندی خود را نشان دادخنه اندو این نشان میدهد اگر برای آنها فرصتی مهیا شود توانایی لازم براب خدمت به مردم در عرصه های مدیریتی را دارند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد