پاسخی بر یک گزارش/

باید محل کارگاه تولید البسه مدارس در شهرستان باشد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297817|15:37 - 1398/06/22
نسخه چاپی
باید محل کارگاه تولید البسه مدارس در شهرستان باشد
در درج خبری مبنی بر واگذاری تهیه لباس مدارس شهرستان، به مغازه داران ،آموزش پرورش جوابیه ای را به صورت مصاحبه ای صادر کرده است که در ذیل خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، صفیعی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در پاسخ به خبری مبنی بر واگذاری تهیه لباس فرم مدارس پاوه به معازه داران در این سایت خبری تحلیلی، اظهار داشت: طبق استعلام ما از اداره صنعت،معدن و تجارت در شهرستان پاوه تنها ۴ واحد تولیدی لباس وجود دارد که این چهار تولیدی را به جلسه ای دعوت و توجیهات لازم را به آنان ارائه دادیم، اما این واحد تولیدی که آقای ضیایی عنوان کرده اند، محل کارگاه تولید وی در شهرستان پاوه نیست، و ایشان دنبال مجوزات لازم نرفتند و می‌خواهند در تهران لباس‌ها را تولید و در شهرستان توزیع کنند.

 

وی گفت: قیمت مانتو قیمت مصوبی است و باید تولید کننده‌ها بیشتر از این مبلغ را اعلام نکنند.

 

وی ادامه داد: در پی آن به این چهار نفر تولیدکننده، اعلام و آنها مسئولیت این کار را با تعیین سهمیه مشخص خود، برعهده گرفتند.

 

صفیعی گفت: ما لباس مانتو را برای این تولید کنندگان در نظر گرفته‌ایم و لباس پسرانه به ما ارتباطی ندارد.لباس پسرانه را انجمن اولیا و مربیان در نظر می گیرند و تصمیم‌گیری برعهده آنهاست. اما جزئیات مانتوی مدارس برعهده ماست.

 

وی در پایان گفت: متاسفانه با درخواست استعلام از اداره صنعت و معدن، واحد تولیدی اقای ضیایی در بین لیست وجود نداشت، و علاوه بر آن نیز قبل از اعلام به تولیدکنندگان ، با وی نیز تماس گرفتیم که در بین لیست استعلام وجود ندارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد