درخشش کونگ فو کاران پاوه در مسابقات کشوری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297797|19:22 - 1398/06/09
نسخه چاپی
درخشش کونگ فو کاران پاوه در مسابقات کشوری
کونگ فو کاران پاوه در مسابقات متعدد کشوری و المپیاد رشته پنجاک‌ سیلات استان گلستان با کسب سکوهای افتخار خوش درخشیدند.

به گزارشهزار ماسوله، سه کونگ فو کار شهرستان‌ پاوه (محمد بایزیدی، مهرداد حیدری و هیمن نوری) از باشگاه استاد سوران قمری در قالب تیم  کرمانشاه که در استان گلستان و شهر گرگان با حضور کلیه استانهای کشور که در تاریخ ۶و ۷ و ۸ شهریور ماه برگزار گردید حضور یافته و افتخار آفریدند؛  


 
 این مسابقات المپیادی در رشته رزمی پنجاک سیلات که کونگ فو کاران با استعداد پاوه در آن شرکت آقای هیمن‌نوری  بعد از پیروزی بر رقیبان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله در رقابتی تنگا تنگ با مبارزه ای قابل  قبول بازی را به رقیب خود از استان  گلستان‌واگذار و موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد.

 

آقای مهرداد حیدری  نیز با پیروزی بر حریفانش از استانهای قم ، فارس، و اردبیل  و واگذاری به حریف گلستانی توانست عنوان نایب قهرمان‌ مسابقات را  کسب نماید.

 

به این‌ترتیب کونگ فو کاران این شهرستان با آموزشهای مربی دلسوز و ازشمند استاد سوران‌قمری امسال توانستند در دو المپیاد  سنندج و گلستان  دو مدال طلا و نقره این‌مسابقات را کسب نمایند.

 

 لازم به ذکر است این رشته المپیکی   است و‌ این‌مسابقات از  معتبر ترین مسابقات داخلی کشور می باشند.

 

لذا این پیروزی را به جامعه کونگ فو استان کرمانشاه، مردم ورزش دوست شهرستان پاوه  و خانواده این عزیزان و مربی توانا و ارزشمن  استاد سوران قمری ،  جامعه  کونگ فو کاران‌ تبریک عرض می نمائیم .

 

هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد