امام جمعه پاوه تاکید کرد:

ضرورت اختصاص حق آبه از سد داریان برای توسعه باغات و کشاورزی شهرستان /گله مندی از عملکرد متولیان فرهنگی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297785|16:01 - 1398/06/05
نسخه چاپی
 ضرورت اختصاص حق آبه از سد داریان برای توسعه باغات و کشاورزی شهرستان /گله مندی از عملکرد متولیان فرهنگی
حاج ماموستا قادری در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان پاوه با ایشان، ضرورت توجه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها را توسط دولتمردان مورد تأکید قرار دادند و گفتند: باید فاصله خود را با مردم کم و اعتماد آنان را به عنوان سرمایه های اصلی نظام حفظ و تقویت کرد

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه پاوه، روز دوشنبه ۹۸/۰۶/۰۴ در سومین روز از هفته دولت، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان پاوه در مسجد قباء با حاج ماموستا ملا قادر قادری  دیدار کردند.

 

در این دیدارماموستا قادریضمن گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به‌تمامی دولتمردان در شهرستان پاوه، گفتند: این جلسات، جلسات ذکریٰ و ذکریٰ در آیین ما قطعاً مؤثر است.

 

ماموستا قادریسپس با بیان خاطره ای از سال 1360 و دیدار با شهیدان رجایی و باهنر، گفتند: در طی این سالها حقیقتاً دولتهای مختلف خدمات زیادی را انجام داده اند که جای تقدیر است.

 

ایشانتصریح کردند:رسمی شدن مرز شوشمی . بهره برداری از بیمارستان 106 تختخوابی ، تأمین آب شرب پاوه از چشمه هانی کوان و بهره برداری از تصفیه خانه شماره دو فاضلاب شهرپاوه از مطالبات چندین ساله مردم پاوه بود که امسال به ثمر ونتیجه رسید واز این بابت از تلاش وزحمات دولتمردان در این راستا قدردانی میکنیم .

 

امام جمعه پاوهدر ادامه به تهاجم دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره کردند و گفتند:هم اکنون دشمنان سه جنگ تمام عیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را علیه ما رهبری میکنند که مقابله با این جنگها مستلزم وحدت وهمدلی آحاد مردم ومسئولان با یکدیگر است .

 

ایشانبا بیان اینکهیکی از مهم‌ترین دغدغه های ما مسائل فرهنگی است،اضافه کردند: باید بپذیریم که ما از هر نظر در محاصره هستیم و باید خیلی هشیار باشیم.

 

امام‌جمعه پاوهافزودند: امروزه ما برنامه‌هایی را شاهد هستیم که مرز عقیده و فرهنگ و باور ما را نشانه گرفته‌اند.

 

ماموستا قادریبه لزوم تجدیدنظر در کار فرهنگی اشاره کردند و گفتند:شهدای ما رفتند و خون دادند تا جوانان به دین و مسجد پشت نکنند؛ اگر می‌دانستند این‌گونه نمیشود هیچ‌گاه خون نمی‌دادند؛ لذا می‌طلبد در کار فرهنگی مقداری تجدیدنظر شود.

 

ایشانسپسبرضرورت اختصاص آب از سد داریان برای توسعه باغات وکشاورزی شهرستان به منظور ایجاد اشتغال و ورونق تولید تأکید کردندو افزوند:می‌طلبد ضمن تشویق مردم به باغداری، باغداری را به شیوۀ مدرن ترویج داده و باغداران نیز درختان غیر مثمر و چندین ساله را قطع و جای آنان درختان مثمر بکارند.

 

حاج ماموستا قادری در پایانضرورت توجه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها را توسط دولتمردان مورد تأکید قرار دادندو گفتند:باید اعتماد مردم را به عنوان سرمایه های اصلی نظام حفظ و تقویت کرد.

 

در پایان این دیدار به‌رسم یادبود هدیه‌ای از طرف ماموستا قادری به جناب آقای ایده پور به نمایندگی از شورای اداری شهرستان پاوه اهدا گردید.

 

به نقل از ایرنا در ابتدای این مراسم فرماندار پاوه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نقش رهبری در توفیق و موفقیت های بزرگ و بی شمار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: نقش رهبری در عزت و اقتدار کشورمان غیرقابل انکار است.

 

ایده پور به ضرورت توجه به تولید ورونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این برهه که دشمنان جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ما شروع کرده اند باید تمامی سنگرها و تپه ماهورهای دوران جنگ تحمیلی را به واحدهای تولیدی تبدیل کنیم چون هم اکنون جنگ علیه ما اقتصادی است.


فرماندار پاوه به اقتدار کشورمان در بخش نظامی اشاره کرد و گفت: امروز قدرت موشکی ما یکی از ابزار بسیار قدرتمند و بازدارنده برای دفاع از کشور است که دشمنان چشم طمع خویش را برای معامله بر سر آن باز کرده اند اما غافل از اینکه تجربه این کار در طول تاریخ به ما ثابت کرده و نشان داده است که هر زمان قدرتهای جهانی از جانب دیگر کشورها احساس خطر کردند قدرت و اقتدار آن کشورها را هدف قرار داده و به شیوه های مختلف آن کشور را خلع سلاح کرده اند ولی ما هرگز قدرت دفاعی و بازدارندگی خویش را با دشمنان معامله نخواهیم کرد.

 

وی افزود: در هفته دولت امسال ۲۵ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و ورزشی با بیش از ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و همچنین کلنگ آغاز عملیات مرحله سوم گازرسانی به نودشه و نوسود با بیش از ۸.۵ میلیارد تومان به زمین زده شد.


در پایان این دیدار امام جمعه پاوه به پاس خدمات دولتمردان هدیه ای به نمایندگی به فرماندار پاوه به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان اهداء کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد