استعفای دست‌جمعی در بیمارستان تازه تاسیس پاوه!

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297780|14:03 - 1398/06/05
نسخه چاپی
استعفای دست‌جمعی در بیمارستان تازه تاسیس پاوه!
بیمارستان تازه تاسیس قدس پاوه شاهد استعفای دسته‌جمعی رییس و چند مدیر داخلی‌اش در اعتراض به دخالت‌های مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بود.

به گزارشهزار ماسوله، بیمارستان قدس پاوه که چندین سال مردم این منطقه چشم انتظارا تنهاتمام آن بودند و چند روزی از قیچی کردن روبان افتتاح آن توسط وزیر بهداشت نمی‌گذرد حاشیه‌ساز شد.

 

قضیه از این قرار است که دکتر سهرابی رئیس این بیمارستان، ویسی مدیر داخلی بیمارستان و همچنین خدامروتی مسئول خدمات این بیمارستان در اعتراض به دکتر ولدبیگی رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه از سمت خود استعفا دادند.

 

دکتر ستار سهرابی، رئیس بیمارستان قدس پاوه در خصوص دلایل این استعفا با اشاره به ایجاد مشکلاتی در حوزه فعالیت بیمارستان اظهار داشت: عده ای با ایجاد موانع کاری می خواهند ما را از ادامه فعالیت بازدارند.

 

وی افزود: واقعیت این است که استعفای ما به دلیل شیوه مدیریت رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه است و با ایجاد و تداوم مشکلات و فشار ادامه کار برای ما فراهم نشد.

 

رئیس بیمارستان قدس پاوه با بیان اینکه بنده پیش از افتتاح بیمارستان نیز قرار نبود در این سمت ادامه فعالیت دهم، گفت: البته ما قصد نداشتیم این موضوع را علنی کنیم، اما با افزایش فشارها مجبور به رسانه ای این موضوع شدیم.

 

سهرابی تصریح کرد: انگیزه مادی در ارائه خدمات مد نظر ما نبوده است و بدون حاشیه مشغول ارائه خدمات به مردم بودیم و با مشکلات داخلی که ایجاد شد تا کنون من به عنوان رئیس بیمارستان و مدیر داخلی و مسئول خدمات هیچگونه دریافتی بابت حق الزحمه دریافت نکرده ایم.

 

وی ادامه داد: اما واقعا برخی از افراد که کاری انجام نمی دهند مانع از فعالیت کسانی می شوند که ارائه خدمات دارند و عمده مشکل ما با مدیر شبکه بهداشت و درمان بود که نه تنها مانع از فعالیت ما می شد، قصد زمین زدن ما را نیز داشت.

 

رییس بیمارستان قدس پاوه با اشاره به سابقه مدیریتی خود در استان و شهرستان تصریح کرد: ما در سخت ترین دوره فعالیت در زمان افتتاح بیمارستان با انگیزه و به دور از دید مادی کار کرده ایم، اما با این شرایط احساس می‌کنیم که مدیر شبکه بهداشت و درمان علیه ما جبهه گرفته است.

 

ستاری در پایان گفت: این بیمارستان متعلق به مردم شهرستان پاوه است و ما نیز در جهت ارائه خدمات به مردم مشغول فعالیت هستیم که با این شرایط و تحمل بیش از 5 ماه مشکلات امروز این موضوع را رسانه ای کردیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد