شهردار اسبق ،چراغ اول شفاف‌ سازی دخل و خرج بلدیه پاوه را روشن کرد/جوابیه سلام خسروی

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297775|22:18 - 1398/06/03
نسخه چاپی
شهردار اسبق ،چراغ اول شفاف‌ سازی دخل و خرج بلدیه پاوه را روشن کرد/جوابیه سلام خسروی
سلام خسروی شهردار فعلی نوسود و شهردار اسبق پاوه نسبت به ارقام اعلام شده از سوی علی محمد میری شهردار سابق پاوه واکنش نشان داد و گفت : میزان بدهی ، تعداد زمین و تن آژ و... اعلام شده از سوی آقای میری در زمان تحویل به وی صحت ندارد و این ارقام خلاف واقع است.

به گزارشهزار ماسوله،بعد از اعلام آمادگی این پایگاه خبری برای شفاف‌سازی مسئولان فعلی و سابق شهرداری پاوه در مورد حواشی بلدیه این شهر، خسروی شهردار اسبق پاوه نسبت به ارقام اعلام شده از سوی علی محمد میری شهردار سابق این شهر واکنش نشان داد.

 

وی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله گفت: میزان بدهی، تعداد زمین و تناژ و... اعلام شده از سوی آقای میری در زمان تحویل به وی صحت ندارد و این ارقام خلاف واقع است.

 

شهردار اسبق پاوه در ادامه در جوابیه ای به احترام جامعه رسانه و افکار عمومی و مردم پاوه به شفاف سازی در خصوص اظهارات علی محمد میری، شهردار سابق پرداخت که متن آن به شرح زیر است.

 

مدیریت محترم سایت هزارماسوله

 

با سلام و احترام

پیرو مطالب منتشر شده در چند روز گذشته و با عنایت به درخواست مخاطبین محترم و همشهریان گرامی در خصوص شفاف سازی فرایند تحویل و تحول بدهی معوق شهرداری پاوه طی سنوات گذشته موارد زیر تقدیم می گردد.

 

ضمن توصیه به خود و همه دوستان در ارتباط با پرهیز از حواشی جانبی، آگاهی از جریان امور را حق مسلم مردم دانسته و جریان آزاد اخبار و اطلاعات را عامل اساسی در شکل گیری جامعه مدنی می دانم.

 

بر همین اساس یادآوری می شود که در زمان شروع به کار اینجانب بعنوان شهردار پاوه مجموع بدهی شهرداری که تا آن زمان احصا شده بود مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بود.

 

در طول 18 ماه فعالیت در شهرداری ضمن اجرای 99 پروژه عمرانی به شرح تصویر پیوست و عدم فروش هرگونه زمین و ملک شهرداری و بدون ایجاد هیچگونه معوقه پرداختی حدود 600 میلیون تومان بدهی گذشته پرداخت شد .

 

به هنگام تحویل و تحول برابر اسناد موجود و با حضور اعضای محترم شورای چهارم  میزان بدهی قطعی شده شهرداری به حدود 2 میلیارد 900 میلیون تومان تحویل شد که البته بخشی از مبالغ بعد از تاریخ فوق و با بررسی اسناد سنوات قبل به بدهی شهرداری افزوده شده که می بایست توضیح داده می شد که مربوط به کدام حوزه و چه سالی هستند.

 

در همین لیست اموال تحویلی سال 94  میزان 95 تن قیر و همچنین تعداد 11 قطعه زمین نیز تحویل و تحول شد که اسناد مربوطه نزد اینجانب و دفتر اموال شهرداری نیز موجود است.

 

همچنین حدود 900 میلیون تومان اعم از موجودی نقدی و طلب قابل وصول تحویل داده شده که ریز موجودی حسابهای بانکی و اسامی افراد و شخصیتهای حقیقی و حقوقی بدهکار که بدهی آنها تقسیط شده نیز در شهرداری موجود است.

 

ان شاءالله همه ما با احترام به رای و نظر مردم در مقابل اراده آنان تمکین و به یاد داشته باشیم که نیک و بد کارهایمان در نهایت دامان خودمان را خواهد گرفت و قضاوت نهایی را خداوند متعال دقیق و عادلانه انجام خواهند داد دعا کنیم در آن روز شرمنده خالق و مخلوق نباشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد