۴ زندانی جرایم غیرعمد اورامانات به کمک خیران آزاد شدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297762|10:47 - 1398/05/28
نسخه چاپی
۴ زندانی جرایم غیرعمد اورامانات به کمک خیران آزاد شدند
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات گفت: چهار زندانی جرائم غیرعمد مالی به همت خیران و انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات آزاد شدند.

به گزارشهزار ماسوله، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات گفت: چهار زندانی جرائم غیرعمد مالی به همت خیران و انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات آزاد شدند.

 

جلیل علیزاده به خبرنگار ما گفت: بعد از مراسم گلریزان اخیر در شهرستان پاوه و کمک خیران به انجمن حمایت زندانیان و با توجه به نیت خیران مبنی بر کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر‌عمد، چهار زندانی اورامانات در زندان پاوه آزاد شدند.

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات افزود: این چهار زندانی جرائمی از جمله عدم توان پرداخت مهریه و بدهی مالی داشتند که جمعا با پرداخت مبلغ ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان آزاد شدند.

 

وی ضمن تشکر از خیران، ادامه داد: برای آزادی این چهار نفر مشارکت و وساطت شورای حل اختلاف زندان پاوه و گرفتن تخفیف از شاکیان قابل تقدیر بود و این اقدام نیز کمک شایانی برای آزادی این زندانیان بود.

 

علیزاده گفت: این انجمن بیش از ۶۰ خانواده زندانی را در سطح اورامانات زیر پوشش دارد که ماهیانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

 

گفتنی است، انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات با هدف کمک به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند در سال ۱۳۶۸ شروع به فعالیت کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد