86 پروژه در هفته دولت در شهرستان جوانرود به بهره برداری می رسد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297757|22:25 - 1398/05/26
نسخه چاپی
 86 پروژه در هفته دولت در شهرستان جوانرود به بهره برداری می رسد
فرماندار جوانرود گفت : 86 پروژه با اعتبار بیش از 150 میلیارد و 700 میلیارد ریال در ایام هفته دولت دراین شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

به گزارشهزار ماسوله، رستگاریوسفی روز شنبه در شورای اداری شهرستان جوانرود با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن و فرارسیدن هفته دولت  افزود: این طرحها شامل ساخت 78 واحد مسکونی بهزیستی ، اقامتگاه بوم گردی ، تعمیرات سالن های ورزشی و زمین چمن ،اجرای طرح هادی 10 روستا ، آبرسانی و اصلاح و بهینه سازی مجتمع های آب شرب 11 روستا ، احداث فضاهای آموزشی ، احداث کارگاههای تولیدی و عمران شهری و روستایی است .

 

وی اظهارداشت : از اعتبارات یاد شده بیش از 146 میلیارد ریال آن مربوط به پروژه های عمرانی و 11 میلیارد ریال هم مربوط به تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش حصوصی است .

 

فرماندار جوانرود با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطرنشان کرد : آزادگان سرافراز ايران اسلامي اسوه هاي صبر، استقامت و پايداري برای همه ما  هستند.

 

یوسفی با تاكيد بر ضرورت توجه به موضوع اقتصاد مقاومتي از سوي دستگاه هاي اجرايي شهرستان افزود:  همه ما در هر مسئوليتي که هستیم بايستي در تحقق اقتصاد مقاومتي نقش آفرين باشيم.

 

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مسئولان قرارگیرد یادآورشد: فلسفه وجودي مسئولان اجرايي ، خدمت به مردم است و خدمتگزاري به آحاد شهروندان توفيق بزرگي است كه نصيب هر كسي نمي شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد