نادری: امنیت با ایجاد اشتغال پایدار است/مهدی چمران: اهمیت و ارزش 26 مرداد ، یکی از افتخارات و هویت شهر پاوه است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297755|13:39 - 1398/05/26
نسخه چاپی
نادری:  امنیت با ایجاد اشتغال پایدار است/مهدی چمران:  اهمیت و ارزش 26 مرداد ، یکی از افتخارات و هویت شهر پاوه است
نمانیده مردم پاوه و اورامانات گفت: وی با بیان اینکه امنیت با ایجاد اشتغال پایدار است گفت: تنها آلودگی در اورامانات دود سیگار است و متاسفانه اوراماناتی که در گذشته حتی یک معتاد نداشت، امروز بسیاری از خانواده ها درگیر این آسیب اجتماعی هستند.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در سخنانی در مراسم حماسه شکست حصر پاوه ضمن خیری مقدم به مهمانان اظهار داشت: امروز این مردم عزیزی که در این مکان جمع شده اند به عنوان خدمتگزار این مردم هستم و باید زبان گویای آنها باشم امروز جوانان ما بیکار و گرفتارند.

 

وی افزود: اگر این جوانان ما جذب نشوند و اشتغال پیدا نکنند قطعا دشمن انها را جذب خواهد کرد.

 

وی گفت: از بزرگوارانی که بعد از 40 سال مرزهای شوشمی و شیخ صله را رسمی کردند تقدیر و تشکر دارم ، و از جناب استاندار مهندس بازوند هم تشکر دارم به جهت آنکه شرایط خاصی با رسمی شدن مرز شوشمی برای جوانان منطقه فراهم خواهد شد.

 

وی با تقدیر و تشکر از رئیس جمهور نیز گفت: از جناب رئیس جمهور هم که در ثبت جهانی اورامانات دستور اقدام عاجل را فرمودند تقدیر و تشکر دارد چرا که این یک فرصت طلایی برای مردم منطقه است که در گذشته زحمات زیادی را کشیده اند.

 

وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری ادامه داد: آن شیعه انگلیسی و سنی های امریکایی همانند چاقوی دو لبه و تیز برای مملکت ما هستند، امروز دانشگاه فرهنگیان ثلاث باباجانی با اشتغال جوانان، قطعا وحدت را در این منطقه رقم خواهد زد.

 

وی با بیان اینکه امنیت با ایجاد اشتغال پایدار است گفت:  تنها آلودگی در اورامانات دود سیگار است و متاسفانه اوراماناتی که در گذشته حتی یک معتاد نداشت، امروز بسیاری از خانواده ها درگیر این آسیب اجتماعی هستند.

 

نادری در پایان گفت: امروز معیشت مرزنشینان باید بهتر از گذشته باشد.

 

مهدی چمران بردار شهید مصطفی چمران نیز در این مراسم اظهار داشت: حضور و مدافعان مردم شهرستان پاوه و پیام تاریخی اعجاز گونه امام (ره) باعث شد که دشمن پا به فرار بگذارد و رزمندگان ما ، دشمن ما را که شب قبل، پاوه را محاصره کرده بود، در ارتفاعات شهرستان بیرون راندند.

 

وی افزود: تا ظهر روز 27 هیچ نیرویی به پاوه نرسیده بود و همان مردم این شهرستان و تعداد رزمندگان زخمی ما با چنان فرمان امام نیرو و قدرت گرفتند که خود این شهر را پاکسازی کردند.

 

وی گفت: اهمیت و ارزش این روز یکی از افتخارات و هویت شهر پاوه است و این هویت را باید برای همیشه حفظ کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد