سرهنگ سلطان قلی خبر داد:

۲۶ مرداد بزرگداشت حماسه حصر پاوه برگزار می‌شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297743|20:05 - 1398/05/23
نسخه چاپی
۲۶ مرداد بزرگداشت حماسه حصر پاوه برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: مراسم ۲۶ مرداد بزرگداشت حماسه حصر پاوه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن گراميداشت سالروز اين حماسه اظهار کرد: به مناسبت سالگرد حماسه شكست حصر پاوه و بزرگداشت فرماندهان و 640 شهيد والا مقام اين شهرستان امسال همچون سنوات قبل، مراسمي با حضور مسوولان کشوری و استاني در پاوه برگزار می شود.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود:  حماسه 26 مرداد پاوه با صدور فرمان تاريخي امام (ره) كه امید دشمنان به سقوط انقلاب اسلامی را به یأس مبدل کرد، حادثه‌ای مهم در تاریخ تحولات انقلاب اسلامی را رقم زد.

 

وی تصریح کرد: توجه ویژه امام و حساسیت مساله پاوه که در پیام تاریخی ایشان جلوه‌گر بود؛ باید بزرگداشت شکست حصر پاوه با رنگ و بوی خاصی برگزار و در همین رابطه تلاش‌ها برای هرچه بهتر شدن این بزرگداشت نیز به کار گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: در این مراسم بزرگ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور نیز حضور دارد.

 

وي با بیان اینکه در این روز از مردم همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در اين مراسم دعوت به عمل می آورد گفت:  سپاه ناحيه پاوه برای حضور گسترده وهمه جانبه مردم در اين مراسم، بر خود واجب می داند با دعوت از مردم شريف پاوه دراجتماعی گسترده بار دیگر ضمن نگه داشتن نام و یاد شهدا ، تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای امام راحل و شهدا کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد