درمانگاه بانه وره پاوه، نظارت جدی مسئولان را می طلبد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297741|00:05 - 1398/05/23
نسخه چاپی
درمانگاه بانه وره پاوه، نظارت جدی مسئولان را می طلبد
مرکز خدمات درمانی شهر بانه وره که پس از آغاز به کار، انتظار بر این بود به درمانگاهی شبانه روزی مبدل گردد و علاوه بر بانه وره نیاز اطرافیان ما را نیز برآورده سازد، مدتهاست از ارائه خدمات عادی خویش نیز عاجزست..

به گزارشهزار ماسوله، مرکز خدمات درمانی شهر بانه وره که پس از آغاز به کار، انتظار بر این بود به درمانگاهی شبانه روزی مبدل گردد و علاوه بر بانه وره نیاز اطرافیان ما را نیز برآورده سازد، مدتهاست از ارائه خدمات عادی خویش نیز عاجزست و در سایه بی توجهی و عدم نظارت مسئولان، علاوه بر کمبود نیروی متخصص با کمبود تجهیزات، دارو و مواد درمانی رویاروست.

 

شهروندان اَرجمند، مدتهاست به محض مراجعه به درمانگاه جهت مداوا و تهیه نسخه دارو با پاسخ تکراری در این جا یافت نمی شود، مواجه می شوند، دوستان هم جهت تبرئه خویش که روزگاریست باب شده، دلیل را بنیان می سازند بر تحریم کشور توسط آمریکای جنایتکار، این درحالیست که تجهیزات و داروهایی که در درمانگاه بانه وره یافت نمی شود در تمامی درمانگاه های شهری و روستایی قابل دسترس است.

 

امیدواریم مسئولان ارجمند، پیگیر وضعیت نابسامان درمانگاه شهر بانه وره بعنوان یکی از مطالبه های عمومی مردمان شهر بانه وره باشند و نواقص موجود را مرتفع سازند.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد