ماموستا قادری:

از محقق ساختن آرزوی سی ساله مردم پاوه تقدیر کردند/تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297730|00:40 - 1398/05/19
نسخه چاپی
از محقق ساختن آرزوی سی ساله مردم پاوه تقدیر کردند/تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران پاوه
ماموستا قادری گفتند: بنده از هیئت محترم دولت، وزارت محترم کشور، استاندار محترم کرمانشاه جناب آقای مهندس بازوند، برادر محترم آقای دکتر معصومی در وزارت خارجه، جناب آقای نادری، نمایندۀ محترم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم پاوه آقای ایده پور و تمام کسانی که زحمت‌ کشیدند تا این مرز رسمیت یابد ممنون و سپاسگزارم.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه امروز بهتصویب رسمیت مرز مسافری شوشمی در هیئت دولتاشاره نمودند و گفتند:۳ دهه است بازگشایی مرز مسافربری شوشمی جزو خواست ماست، که روزانه ۲۰۰ نفر مسافر از عراق بیایند و ۲۰۰ نفر هم از ایران به عراق بروند و برای مردم هر دو کشور گشایشی به وجود بیاید، الحمدلله و المنه هیئت محترم دولت در روز چهارشنبۀ هفتۀ گذشته این مهم را تصویب کرد.

 

ماموستا قادریگفتند:بنده از هیئت محترم دولت، وزارت محترم کشور، استاندار محترم کرمانشاه جناب آقای مهندس بازوند، برادر محترم آقای دکتر معصومی در وزارت خارجه، جناب آقای نادری، نمایندۀ محترم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم پاوه آقای ایده پور و تمام کسانی که زحمت‌ کشیدند تا این مرز رسمیت یابد ممنون و سپاسگزارم.

 

ایشان نقش مردم منطقه را نیز در این مسیر مهم عنوان کردند و گفتند:ممنون شما مردم شریف هستم که از این خواسته خود کوتاه نیامده و تا به امروز بر این کار شرعی و قانونی اصرار داشتید.

 

ایشاننبود زیرساخت در مرز شوشمی را بزرگ‌ترین مشکل این مرز دانستند و گفتند:به گفتۀ معاون استاندار حلبچه آن‌ها در آن طرف مرز تمام زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند اما ما در این‌طرف هیچ کاری انجام نشده است و واقعاً مسئولان در این خصوص اهمال کرده‌اند.

 

ایشانافزودند:از مسئولان وزارت کشور و مرزبانی و نیروی انتظامی و ادارۀ گمرک می‌خواهم برای خدمت به مردم فعلاً در نوسود مکانی را مشخص کنند تا مردم بتوانند امورات خود را انجام دهند تا ببینیم بقیۀ کارها کی انجام خواهد شد؟ !

 

ماموستا قادریدر بخش پایانی خطبه‌ها ضمن تبریک روز ۱۷ مرداد که به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کردند:امروز در دنیا رسانه حرف اول را می‌زند و رسانه‌ها در ابعاد مختلف بخصوص در حوزه اطلاع رسانی بزرگ‌ترین خدمت را به بشریت ارائه می‌دهند.

 

ایشانضمن تشکر از چهار سایت پاوه پرس، ده نگی نوریاو، سلام پاوه و هزارماسوله برای آنان از خداوند متعال آرزوی عزت و سربلندی کردند و گفتند:رسانۀ اسلام از همۀ رسانه‌ها قوی‌تر و رساتر و قدیمی‌تر است و در ۱۴۰۰ سال از تاریخ اسلام. منابر در روزهای جمعه بهترین خدمت را کرده‌اند و به یاری حق جایگاه این رسانه هرروز قوی‌تر خواهد بود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد