در برنامه همایش هنری/

از خبرنگاران شهرستان پاوه تجلیل به عمل آمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297719|16:18 - 1398/05/17
نسخه چاپی
از خبرنگاران شهرستان پاوه تجلیل به عمل آمد
در حاشیه مراسم جنگ نمایش هنری از خبرنگاران شهرستان پاوه تجلیل به عمل آمد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم جنگ نمایش هنری با هنرنمایی هنرمندانی از شهرستان پاوه و سنندج و با حضور گسترده مردم در سالن امام خمینی(ره) پاوه برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: مایه افتخار است که من به عنوان مدیر ارشاد اسلامی به شما مردم عزیز که در این مراسم حضور پیدا کرده اید، خیر مقدم عرض کنم.

 

دکتر هدایت محمودی افزود: همانطور که تا الان مردم فرهنگ دوست شهرستان پاوه، به دینداری و فرهنگی شناخته شده است، ان شاالله حضور شما در این مراسم ، فرهنگ والای منطقه را انعکاس خواهید داد.

 

وی گفت: ما مسئول نیز با حضور پررنگ شما باعث شود که برنامه های بزرگتری در سطح ملی و بین المللی در این شهرستان برگزار خواهیم کرد و ان شاالله این برنامه با نام پاوه انعکاس داده می شود.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه پاوه و شورای تامین شهرستان گفت: بدلیل فرهنگ دوستی و عزت و آرامش مردم عزیز شهرستان جهت برگزاری این جنگ هنری، در کمترین زمان ممکن مجوز این برنامه صادر شده است .

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز قصد داریم از قشر زحمت کش شهرستان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آوریم اظهار کرد: اگر امروز برنامه های شهرستان پاوه، در شبکه های ملی و بین المللی و در سطح کشوری و جهانی انتشار داده می شوند تنها توسط زحمات خبرنگاران شهرستان پاوه است که امشب در این مراسم از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی افزود: امروز این خبرنگاران ، شهرستان پاوه را به خوبی به دیگر مناطق و دنیا تعریف کرده اند چرا که اگر برخی از برنامه های فرهنگی شهرستان توسط این خبرنگاران انتشار داده نشود، دیگر مناطق هیچ گونه اطلاعی از چگونگی این برنامه ها ندارند.

 

دکتر محمودی در پایان با بیان اینکه امروز شرایط سخت بر مملکت حاکم است گفت: با امید به خداوند و با پشتوانه مردم عزیز این مشکلات مقطعی و زود گذر است و دوران وضعیت خوب اقتصادی هم بر جامعه می گردد و فساد اقتصادی نیز به مرحله نابودی خواهد رسید.

 

اجرای برنامه طنز و شاد انجمن نمایش توسط هنرمندان آوات اذنب، عادل بابایی و سمیرا بهرامی ، اجرای ارکسترفیلارمونیک پاوه توسط هنرمندان خانه موسیقی، اجرای طنز "کا اوله" با مجری گری ارمان مهرپناهی از شبکه کردستان، سخنرانی مدیر عامل انجمن حمایت از جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات ، دف نوازی و اجرای آهنگ فرشاد امینی و شعیب خالدی زاد از دیگر برنامه هایی بود که در این جنگ هنری اجرا گردید.

 

در حاشیه این مراسم نیز از خبرنگاران شهرستان پاوه در آئینی تجلیل به عمل آمد.

 

انتقاد هنرمند"کا اوله" از فضای نامناسب محل برگزاری این جنگ هنری در جهت انتخاب یک مکان مناسب در برگزاری برنامه های هنری و جاده های نامناسب و وضعیت راههای نامناسب منتهی و به شهرستان و فضای گرم سالن و نبود تهویه هوای مناسب از دیگر حاشیه هایی بود که در این برنامه به آن پرداخته شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد