برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکیل ستاد آموزش حقوق و تکالیف شهروندی در شهرداری پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297712|09:33 - 1398/05/16
نسخه چاپی
برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکیل ستاد آموزش حقوق و تکالیف شهروندی در شهرداری پاوه
نشست هم‌اندیشی در خصوص تشکیل ستاد آموزش حقوق و تکالیف شهروندی با دعوت قبلی شهرداری و با حضور اعضای محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و آقای دکتر برهان ولدبیگی در دفتر کار شهردار پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در ابتدا مهندس دانا آذری شهردار پاوهبا اشاره به  ضرورت تشکیل ستاد مذکور گفت: با توجه به اینکه یکی از بزرگترین خلأها در شهر عدم آشنایی مردم با حقوق و تکالیف خود است، پس از پیشنهاد طرح توسط دکتر ولدبیگی و تصویب شورای اسلامی شهر مورد استقبال قرار گرفت.

 

شهردار پاوه ادامه داد:ان شاءا… مباحث کاربردی باشند که بتوانیم آنها را با همکاری شورای اسلامی شهر، آقای دکتر ولدبیگی، سایر دستگاه‌های مرتبط و مجموعه شهرداری عملیاتی نمائیم؛ چرا که این طرح با پتانسیلی که دارد می‌تواند در توسعه همه جانبه شهر راهگشا باشد.

 

در ادامهآقای دکتر ولدبیگی به تشریح گام‌ها و اهداف اجرایی نمودن طرح  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز به بیان دیدگاه خود پیرامون طرح پرداخته و در نهایت مقرر شد دستورالعمل اجرای طرح توسط شهرداری و جزوه آموزشی توسط آقای دکتر ولدبیگی جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال شود.

 

لازم به ذکر استپس از انجام مقدمات و تشکیل ستاد آموزش حقوق و تکالیف شهروندی، طرح از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی حضوری برای کلیه شهروندان پاوه عملیاتی خواهد شد و برای افرادی که دوره آموزشی ده ساعته را با موفقیت گذرانده باشند کارت شهروندی صادر خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد