ماموستا قادری: تحقق بازگشایی مرز شوشمی در کنار افتتاح این بیمارستان، پاوه را مقصد بیماران عراقی خواهد کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297704|10:48 - 1398/05/13
نسخه چاپی
ماموستا قادری: تحقق بازگشایی مرز شوشمی در کنار افتتاح این بیمارستان، پاوه را مقصد بیماران عراقی خواهد کرد
حاج ماموستا قادری در آیین افتتاح بیمارستان پاوه؛ ذات عمل و ساخت بیمارستان را ارزشمند دانستند و گفتند: ما طلبه‌ها جمله‌ای داریم و می‌گوییم: «الأحسان بالتمام» ذات کار شما بسیار ارزشمند است، اما هنوز تمام نشده است؛ این بیمارستان نیاز به امکانات بیشتر از جمله سی تی اسکن و ام آر آی و همچنین نیروی متخصص دارد؛ لذا ضرورت دارد ضمن تجهیز کامل بیمارستان، تکمیل و جذب کادر مورد نیاز آن را نیز مد نظر داشته باشید.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در ابتدای سخنان خود ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان، از حضور آنان تشکر کردند و گفتند: به یکایک حضار گران‌قدر بخصوص مهمان ویژۀ شهرستان و استان جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، عرض خوش آمد و  تشکر دارم.

ماموستا قادریسپس به مصداق حدیث نبوی شریف «من لم یشکر الناس لم یشکر الله» از تمامی مسئولان و تلاشگران در عرصۀ ساخت بیمارستان قدس پاوه تشکر کردند و گفتند: بنده به نمایندگی از اهالی و شورای اداری شهرستان پاوه، از زحمات همه دوستان ممنونم؛ دستتان درد نکند و ان شاء الله اقدامتان ذخیره قیامت عزیزان باشد.

ویدر ادامه به ارائه گزارشی از بیمارستان قدس شهرستان پاوه که امروز افتتاح شد پرداختند و گفتند: حسب گزارش دوستان برای ساخت این بیمارستان ۴۵۰ میلیارد ریال و برای تجهیز آن نیز ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و اینک بیمارستانی در ۱۰۶ تخت تقدیم مردم شریف این دیار می‌شود.

ماموستا قادریبا بیان اینکه به نظر مردم خدمت در هر شهر و منطقه‌ای وظیفه دولت است، تصریح کردند:این اقدام مسئولین هم وظیفه و هم دلگرمی برای مردم و هم یک سیاست خاص است که دولت محترم سرمایه‌اش را حتی در مرزها هم به نحو احسن دارد هزینه می‌کند، و در کنار این نیز می تواند ابزاری تبلیغی برای جمهوری اسلامی باشد.

امام‌جمعۀ پاوهذات عمل و ساخت بیمارستان را ارزشمند دانستند و گفتند:ما طلبه‌ها جمله‌ای داریم و می‌گوییم: «الأحسان بالتمام» ذات کار شما بسیار ارزشمند است، اما هنوز کار تمام نشده است؛ این بیمارستان نیاز به امکانات بیشتر از جمله سی تی اسکن و ام آر آی و همچنین نیروی متخصص دارد؛ لذا ضرورت دارد ضمن تجهیز کامل بیمارستان، تکمیل و جذب کادر مورد نیاز آن را نیز مد نظر داشته باشید.

ایشانافزودند:در بیمارستان قدیمی بیش از ۵۰ تخت و در بیمارستان جدید، ۱۰۶ تخت وجود دارد؛ اما کارکنان و پزشکان همان کارکنان و پزشکان بیمارستان قدیمی هستند و این مناسب نیست و باید به فکر باشیم که تعداد بیشتری پزشک و پرستار استخدام و جذب شوند.

ماموستا قادریدر ادامه حضور آقای بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه را برای مردم استان خیر و برای خودش زحمت دانستند و گفتند:اگر آقای بازوند نبود مردم استان در زلزله و سیل مشکلات بیشتری داشتن؛ لذا ما برای ایشان و معاونانشان آرزوی توفیق و عزت داریم.

امام‌جمعۀ پاوهسپسگریزی هم به موضوع بازگشایی مرز شوشمی زدند و با ارتباط موضوع مرز با افتتاح این بیمارستان، گفتند: از جناب آقای بازوند استاندار محترم کرمانشاه می خواهیم تا در استان ما تشریف دارند مسئله بازگشایی مرز شوشمی را با حمایت وزیر محترم کشور جناب آقای رحمانی فضلی تمام کنند که این اقدام دو نتیجه در پی خواهد داشت؛ اول اینکه دعای خیر ما همیشه بدرقه راه شما و دوستانتان خواهد بود و دوم اینکه با بازگشایی مرز و تردد مسافر، این بیمارستان به مقصد توریسم درمانی بیماران کردستان عراق تبدیل و ظرف دو سال خودکفا خواهد شد.

ماموستا قادریدر پایان ضمن تشکر دوباره از مسئولان حاضر بخصوص جناب آقای دکتر مرادی و معاونان ایشان و مسئولان شهرستان پاوه، خاطرنشان کردند: ان شاء الله ما قدرشناس زحمت‌های شما بوده و خواهیم بود و همچنان که در ۴۰ سال گذشته ایستاده‌ایم، من‌بعد هم خواهیم ایستاد و امیدواریم خداوند تبارک‌وتعالی در این مرحلۀ حساس از موقعیت مملکت، این بار هم چون دفعات گذشته در مقابل زورگویی امریکا محفوظ و از این مرحله سخت مردم شریف ما به فرج و پیروزی برسند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد