پس از یک دهه، بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297702|10:29 - 1398/05/13
نسخه چاپی
پس از یک دهه، بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد
بیمارستان قدس پاوه بعد از گذشت ۱۰ سال پیش از ظهر امروز شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، بیمارستان قدس پاوه بعد از گذشت ۱۰ سال پیش از ظهر امروز شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

این بیمارستان در مساحت کل ۱۴۰۰۰ متر مربع ، دارای ۹۵۰۰ متر مربع زیربنا و در پنج طبقه ساخته شده است.

بیمارستان قدس پاوه دارای بخش های مختلف جراحی، داخلی، بخش مسمومیت، اطفال، CCU ،NICU و ICI است و همچنین سه اتاق عمل و چهار بلوک LDR نیز در این بیمارستان فعال است.

ضرورت جذب ۵۰ نفر نیروی انسانی برای بیمارستان قدس پاوه

محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: بیمارستان قدس پاوه دارای ۱۰۶ تخت است که ۹۴ تخت آن معمولی و ۱۲ تخت ویژه دارد.

وی افزود: حدود ۴۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده و ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات با ارز دولتی خریداری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان پاوه در منطقه کوهستانی قرار گرفته بیمارانی از نودشه، نوسود و .. به این مرکز مراجعه می کنند.

  وی افزود: نبود سی تی اسکن در این بیمارستان خیلی شایسته نیست و درخواست تسریع در تجهیز بیمارستان قدس به این دستگاه را داریم.

مرادی گفت: چارت سازمانی این بیمارستان برای ۷۰ تخت تدارک دیده شده بود اما در حال حاضر  به ۱۰۶ تخت ارتقا پیدا کرده است که به این منظور جذب ۵۰ نفر نیروی انسانی در رشته پرستار و پیراپزشکی برای بیمارستان ضروری است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد