دکتر حمید زردویی خبر داد:

کاروان حج تمتع پاوه و روانسر روز دوشنبه عازم سفر خانه خدا می‌شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297659|00:08 - 1398/04/30
نسخه چاپی
کاروان حج تمتع پاوه و روانسر روز دوشنبه عازم سفر خانه خدا می‌شوند
رئیس کاروان شهرستان های پاوه و روانسر گفت: 450 نفر در قالب 3 کاروان اهل تسنن، از استان کرمانشاه راهی سفر حج تمتع می‌شوند .

به گزارشهزار ماسوله، سرکاروان زائرین شهرستان های پاوه و روانسر در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص سفر حج تمتع مردم این شهرستانها در سال جاری اظهار داشت: امسال سه کاروان برایپاوه و روانسر،جوانرود و ثلاث،اهل سنت کرمانشاه و سرپل ذهاب و قصر شیرینتعریف شده است .

 

دکتر حمید زردویی افزود: امسال 450 نفر زائر اهل تسنن، در کل استان کرمانشاه عازم سفر حج تمتع می شوند که 160 نفر از این افراد از شهرستان های پاوه و روانسر می باشند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از حاج آقای دارابی مدیر سازمان حج و زیارت کل کشور به جهت ابراز محبت ویژه به جامعه اهل سنت گفت: متاسفانه یک کاروان اهل سنت استان کرمانشاه در سفر حج تمتع، از بقیه جدا و در یک هتل ، اسکان داده می شود، که تقاضای ما هم از مسئولین این است که از طریق سازمان حج و زیارت، جهت بهتر انجام دادن امورات، هر سه کاروان اهل سنت استان ، در یک مکان مستقر شوند.

 

وی ادامه داد: در گذشته در کل استان کرمانشاه یک کاروان اهل تسنن عازم سفر حج می شد، اما اکنون از 7 کاروان استان کرمانشاه، سه کاروان از آنها را اهل تسنن تشکیل می دهند.

 

وی در پایان با بیان اینکه، آموزش های لازم هم برای زائران خانه خدا در قالب جلسات مختلف انجام شده است گفت: ان شاالله کاروان ما روز دوشنبه ساعت هفت و نیم عازم سفر مکه خواهیم شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد