تجلیل شهردار پاوه از واگذارکنندگان زمین جهت انجام پروژه‌های در حال اجرای شهرداری +تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297635|21:45 - 1398/04/24
نسخه چاپی
 تجلیل شهردار پاوه از واگذارکنندگان زمین جهت انجام پروژه‌های در حال اجرای شهرداری +تصاویر
شهردار پاوه از شهروندان و مدیریت محترم اداراتی که با همکاری با شهرداری به انجام برخی از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری کمک کرده‌اند تقدیر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز طی جلسه‌ای و با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر از شهروندان و مدیریت ادارات نیک‌اندیشی که با اهدای زمین به انجام برخی از پروژه‌های شهرداری کمک کرده‌اند تجلیل کرد.

 

مهندس آذریدر این دیدار ضمن خیر مقدم عنوان نمود: طی مدت محدودی که توفیق خدمتگذاری مردم پاوه به عنوان شهردار را داشته‌ام به هنگام بررسی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری ملاحظه نمودم که اگر همکاری تعدادی از شهروندان و ادارات نبود انجام برخی از پروژه‌ها ممکن نبود لذا هر چند که هدف آنان از واگذاری ملک خود اخروی بوده و در راستای تأمین منافع عموم لیکن بر خود لازم دانستم حتما حضورا از همکاریهای ارزنده آنان تجلیل به عمل آورم.

 

شهردار پاوهبا بیان اینکه انجام کارهای عام‌المنفعه از سفارشات دینی ماست و همواره توصیه شده است که نقشی مثبت در این راستا داشته باشیم و گذشتگان ما همواره به دنبال انجام چنین اموری بوده‌اند کما اینکه سنت حسنه وقف نمونه بارز آن است  تصریح نمود: شهروندان گرانقدری که اکنون در محضرشان هستیم عملاً پیرو سفارشات دینی مذکور و احیا کننده سنت حسنه گذشتگانمان هستند.

 

وییکی از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری را که می‌تواند نقش مؤثری در کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور شهروندان داشته باشد احداث معبر ارتباطی خیابان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی عنوان نمود و افزود: اگر گذشت و همکاری و سخاوت طبع شهروندانی چونخاندان بزرگوار خالصی و شیانی و آقای برزگرفردمدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان نبود که از ملک خود در راه رضای خدا و منافع عموم و بدون هیچگونه چشمداشتی گذشتند این پروژه انجام نمی‌شد. ان‌شاءا… این پروژه مایه خیر و برکت برای شهر و شهروندان شود و این بزرگواران مأجور درگاه احدیت قرار گیرند.

 

مهندس آذریپروژه بعدی در حال اجرای شهرداری را تعریض معبر هانه‌وا عنوان و گفت: پس از بازدید از معبر مذکور ضرورت انجام امر جهت سهولت تردد شهروندان و استقبال بیشتر آنها جهت استفاده از معبر و در نتیجه کاهش ترافیک مناطق مرکزی شهر مشهود بود لیکن اگر همراهیخانواده محترم سلیمی علی‌الخصوص آقای یونس سلیمیدر رابطه با واگذاری ملک خود جهت انجام پروژه نبود این امر انجام نمی‌شد.

 

شهردار پاوهبا بیان اینکه در بخشی از خیابان امام شافعی پیاده‌رو وجود نداشت و عابران پیاده از خیابان جهت تردد استفاده می‌کردند و این امر ایمنی آنان را با خطر مواجه ساخته بود و لازم بود حتما تدابیری جهت احداث پیاده رو در نقطه مذکور اندیشیده شود، ازآقای فریدون احمدپورجهت واگذاری ملک خود به شهرداری جهت انجام پروژه تقدیر کرد.

 

ویدر پایان گفت: مبرهن است که نیت این عزیزان اخروی و در راه رضای خدا بوده است لیکن لازم می‌دانم به نیابت از شهروندان و شهرداری از آنان سپاسگزاری نموده و عنوان نمایم جامعه قدردان آنان و نیازمند انجام کارهایی از این قبیل است.

 

در ادامهاعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز طی سخنانی اقدام پسندیده این شهروندان گرانقدر و سخاوتمند را ستودند و از آنان تقدیر و تشکر نمودند.

 

سپسمدعوین محترم نیز با عنوان نمودن این مطلب که بخشش آنها در راه رضای خدا بوده است افزودند به هیچ عنوان انتظار قدردانی نداشته و امیدوارند این کار باقیات الصالحاتی برایشان باشد.

 

لازم به ذکر استکه در این جلسه آقای برزگرفرد مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان آمادگی خود در رابطه با واگذاری زمین (جنب آموزش و پرورش) جهت احداث معبر ارتباطی میدان مولوی (خیابان تکیه) و خیابان امام شافعی را اعلام نمودند که جای بسی تقدیر است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد