ماموستا قادری در همایش بزرگ عفاف و حجاب در پاوه:

حفظ حجاب و زینت زنان از اوامر و شعار الهی است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297619|01:14 - 1398/04/21
نسخه چاپی
حفظ حجاب و زینت زنان از اوامر و شعار الهی است
با همت بسیج جامعه زنان، همایش عفاف و حجاب در پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در یادمان شهدای این شهر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، با همت بسیج جامعه زنان، همایش عفاف و حجاب در پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در یادمان شهدای این شهر برگزار شد.

 

در این مراسم امام جمعه پاوه در سخنانی اظهار داشت: پیامبر بزرگوار اسلام بر رعایت کردن حقوق زنان و مردان نسبت به یکدیگر امر فرموده است که زنان بر گردن مردان حق دارند و متقابلا مردان نیز بر گردن زنان حق و حقوقی دارند و نباید حقوق همدیگر را پایمال کنند.

 

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه عصر کنونی با وجود فتنه های متعدد عصر پیچیده ای است، گفت: زنان در جوامع نقش بسزایی دارند اما در جامعه اسلامی نقش آنان اساسی تر است.

 

وی گفت: امروز دشمنان به طرق مختلف و با هدف تغییر افکار و عقاید، درگیر برداشتن حجاب و جنگ نرم با مردم ما هستند.

 

وی حجاب و عفاف را زیبنده‌ترین زینت زنان دانست و گفت: حفظ حجاب و زینت زنان از اوامر و شعار الهی است که نشانه حفظ دستور خدا می باشد که باید زنان مسلمان به این مهم توجه داشته باشند، تا رسانه های غربی با ترویج بدحجابی در فکر و عقیده زنان مسلمان ما نتوانند رسوخ نکنند.

 

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم ازدواج در پاوه گفت: می توان مراسم های ازدواج را هم به بهترین نحو ممکن که با شعائر الهی و سبک اسلامی همراه باشد، برگزار کرد، کما اینکه نمونه این مراسم هم در چند روز اخیر در پاوه برگزار شد.

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ها، احیای معارف اسلامی در صدر اجتماع و جامعه است که بخشی از آن به اخلاق اجتماعی بر می گردد.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: عفاف و حجاب دو مقوله مهم است که در دین مبین اسلام و توسط بزرگان به انجام و اجرای آنها تأکید و اصرار شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد