شهاب نادری: شکایت از وضع جاده اورامانات را فقط به «لاهه» نبرده‌ایم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297608|19:02 - 1398/04/18
نسخه چاپی
شهاب نادری: شکایت از وضع جاده اورامانات را فقط به «لاهه» نبرده‌ایم
متاسفانه زمان زیادی از وضع آشفته جاده اورامانات می‌گذرد و اکنون به دلیل بی‌دقتی و ناتوانی مسئولان در خط‌کشی، تابلوگذاری و عدم توسعه جاده مرتباً شاهد کشته شدن افراد در این مسیر هستیم.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری نماینده مردم اورمانات در مجلس می‌گوید جاده اورامانات بسیار باریک و خطرناک است و متاسفانه مدیرکل حمل و نقل استان کرمانشاه هم جدیتی در اتمام این پروژه نداشته بطوری که از استان زنجان و همدان معین فرستادند تا موضوع را پیگیری کنند.

 

به گزارش باختر و به نقل از سلام پاوه، شهاب نادری، نماینده مردم اورامانات در مجلس دهم گفت: متاسفانه زمان زیادی از وضع آشفته جاده اورامانات می‌گذرد و اکنون به دلیل بی‌دقتی و ناتوانی مسئولان در خط‌کشی، تابلوگذاری و عدم توسعه جاده مرتباً شاهد کشته شدن افراد در این مسیر هستیم.

 

وی افزود: امروز مسئولان امر باید پاسخگوی خانواده افرادی که طی این سال‌ها عزیزان خود را از دست دادند و یا فرزندانی که بی‌سرپرست شده‌اند،باشند.

 

این نماینده استان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه روز شنبه هفته جاری تصادفی در این جاده اتفاق افتاد و پنج نفر جان خود را از دست دادند.

 

نادری افزود: واقعاً نمی‌دانم مسئولان راه و شهرسازی قرار است تا کی دست روی دست بگذارند؟ بنده به عنوان نماینده مردم اورامانات تاکنون کلی نامه‌نگاری کردم تا این مشکل حل و فصل شود، اما مسئولان مربوطه خیلی توجه نداشتند و تنها مانده شکایت خود را به دادگاه لاهه و سازمان حقوق بشر ببریم.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هم وزیر راه و شهرسازی و هم زیر مجموعه ایشان در استان کرمانشاه باید هرچه زودتر به مطالبه مردم پاسخ دهند، زیرا ادامه این وضع اصلاً قابل تحمل نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد