سواد آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جوانرود تجلیل شدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297603|23:56 - 1398/04/17
نسخه چاپی
سواد آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جوانرود تجلیل شدند
به مناسبت دهه کرامت 43 سواد آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان که در سالجاری موفق به دربافت گواهینامه قبولی شده اند بودند در آیینی روز دو شنبه با حضور مسئولان تجلیل شدند.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت دهه کرامت 43 سواد آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان  که در سالجاری موفق به دربافت گواهینامه قبولی شده اند بودند در آیینی روز دو شنبه با حضور مسئولان تجلیل شدند.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جوانرودبه  اهمیت سواد در زندگی اشاره کرد وگفت: سواد آموزی و فرهنگ سواد در کشور شاخص مهمی در توسعه و رفاه اجتماعی است و در رشد بشریت امری ضروری به شمار می رود.

 

مصطفی  رجبی  افزود:  سواد آموزی موجب ارتقای علم و دانش و سطح آگاهی جامعه می شود و مردم با کسب سواد و دانش می توانند درک بهتری از مسائل اجتماعی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

 

وی اظهارداشت : کاهش بی سوادی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی اثر گذار است از این رو همه در برابر ارتقای سطح علمی شهروندان تلاش کنند.

 

رجبی  از مسئولان  کمیته امداد امام خمینی جوانرود  در راستای  اهمیت دادن به سواد و آموزی وهمچنین  مسائل فرهنگی قدردانی کرد.

 

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود  نیز به خدمات این نهاد در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت:  کمیته امداد علاوه بر تسهیلات اشتعالزایی ، بهداشت و درمان و فرهنگی  در ماهیانه  10 میلیارد ریال کمک معیشت به سه هزار و 500 خانوار  تحت پوشش ارائه میکند.

 

فرهاد شهبازی افزود:  دربخش فرهنگی نیز کمیته امداد امام (ره) در سرفصل کاری  که شامل برگزاری اردو، کانون، کلاس تقویتی، آموزش قرآن، کلاس خیاطی و مسائلی که برای ارتقاء سطح فرهنگی خانوده ها کمک  می کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد