تناقض گویی های فرماندار پاوه در دو روز

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297574|09:30 - 1398/04/11
نسخه چاپی
تناقض گویی های فرماندار پاوه در دو روز
فرماندار شهرستان پاوه در اقدامی، با انتقاد از رسانه های محلی این شهرستان، نقش رسانه ها را در گزارشات و اخبار احداث سد داریان و جذب مسافر کم رنگ عنوان کرد و گفت: متاسفانه از دید ریز بین رسانه های محلی این مورد همواره غافل مانده و هیچ وقت به آن نپرداخته اند .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در اقدامی، با انتقاد از رسانه های محلی این شهرستان، نقش رسانه ها را در گزارشات و اخبار احداث سد داریان و جذب مسافر کم رنگ عنوان کرد و گفت: متاسفانه از دید ریز بین رسانه های محلی این مورد همواره غافل مانده و هیچ وقت به آن نپرداخته اند .

 

فرماندار شهرستان پاوه در نشست هم‌اندیشی با مردم روستای آریت از توابع بخش باینگان در سخنانی با اشاره بهتوسعه صنعت گردشگری در این شهرستان، اظهار داشت: نقش سد داریان و احداث راه ارتباطی روستای هجیج با تعدادی زیادی تونل زیبا بعد سال‌های متمادی توانست، ارتباط ۲ استان کرمانشاه و کردستان را برقرار و شهرستان پاوه را برای همیشه از بن‌بست خارج کند.

 

پرویز ایده پور افزود: نقش رسانه‌های شهرستان از جمله نمایندگی صدا و سیما در شهرستان وسایت‌های خبری محلی در معرفی جاذبه‌های منطقه و فراخواندن گردشگران به این شهرستان بسیار مهم و حائز اهمیت بوده است.

 

اما در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله نقش رسانه ها را در این خصوص غافل عنوان کرد و گفت:متاسفانه از دید ریز بین رسانه های محلی همواره غافل و هیچ وقت به آن نپرداخته اندبلکه احداث سد داریان در این منطقه اتفاق افتاد و جاده ای از پاوه به مسیر نودشه و به سمت هجیج با ایجاد تونل های بسیار زیبا ایجاد شد.

 

وی گفت: امروز ما شاهد هستیم ، مسافرینی از کرمانشاه به پاوه و به روستای هجیج و از هجیج به اورامان و مریوان و سنندج در حال تردد هستند،و این موضوع هم به دور از هرگونه مصاحبه و یا گزارش خبرنگاران عزیز بوده استکه همواره از آنچه از کردستان به مریوان می رود به همین اندازه توریست های از سمت کردستان به کرمانشاه تردد کرده اند و این از نعمات بزرگی بود که از سد داریان نصیب منطقه شد .

 

این در حالی است که تنها در یک روز موضوع فوق الذکر را در دو مکان مختلف اظهار کرده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد