با پیگیری‌های نماینده اورامانات صورت گرفت؛

تعهد سه ماهه جهت تحویل بیمارستان پاوه امضا شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297513|17:14 - 1397/04/01
نسخه چاپی
تعهد سه ماهه جهت تحویل بیمارستان پاوه امضا شد
با پیگیری‌های نماینده اورامانات تعهد سه ماهه جهت تحویل بیمارستان پاوه امضا شد.

به گزارشهزار ماسوله، 31 خرداد 1397 اتمام حجت نماینده اورامانات با پیمانکار و کارفرمای بیمارستان پاوه در محل ساخت این پروژه صورت پذیرفت.

 

این نشست با حضور نماینده اورامانات، معاون وزیر راه وشهرسازی، پیمانکار پروژه، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

شهاب نادری ازروند پروژه بیمارستان ۹۰ تختخوابی جدید شهرستان پاوه انتقاد کرد و از پیمانکار پروژه و دانشگاه درخواست کرد که به موازات یکدیگر در به اتمام رسیدن ساخت بیمارستان تلاش کنند.

 

در پایان این نشست طی قراردادی که به امضاء طرفین رسید موارد زیر به امضاء حاضرین در جلسه رسید؛

 

پیمانکار متعهد گردید ظرف مدت سه ماه عملیات باقی مانده پروژه ساختمان اصلی و ساختمان‌های جانبی بیمارستان(غیر از محوطه سازی ) تکمیل و آماده تحویل موقت نماید و به موازات آن دانشگاه علوم پزشکی متعهد گردید همزمان با تکمیل پروژه به تجهیز بیمارستان اقدام نماید.

 

مقرر گردید نمایندگان دانشگاه و پیمانکار جلساتی را هر یک ماه جهت بررسی و کنترل عملیات اجرایی در محل بیمارستان برگزار کنند.

 

نماینده مردم اورامانات در مجلس با انتقاد از روند کند عملیات ساخت بیمارستان 90 تختخوابی پاوه گفت: حدود یک دهه است که مسئولان همواره با وعده و وعیدهای متعدد به مردم از اتمام عملیات این بیمارستان و بهره برداری از آن سخن گفته اند اما هنوز هم این اتفاق نیفتاده است.

 

گفتني است کلنگ احداث بیمارستان جدید شهرستان پاوه در سال 1388 به زمین زده شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد