مختار برزگر :

1704 دانش آموز در پاوه در كنكور سراسري سال جاري شركت مي كنند/1022 شركت كننده تنها در رشته تجربي

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297510|18:06 - 1397/03/30
نسخه چاپی
 1704 دانش آموز در پاوه در كنكور سراسري سال جاري شركت مي كنند/1022 شركت كننده تنها در رشته تجربي
نشست ستاد هماهنگی برگزاری کنکور سراسری 97با حضور مدیر واعضای ستادی کنکور سراسری در محل دفتر مدیریت برگزار گردید .

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگر فرد مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه در اين نشست خبر از رشد 18/7 درصدی شرکت کنندگان کنکور سراسری 97 شهرستان داد وگفت: این امراهتمام وهماهنگی، همکاری وانسجام تمامی بخش های صف وستاد را می طلبد تا بتوانیم در بخش های نرم افزاری وسخت افزاری بهترین بهره را برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری 97با استفاده از نیروهای متخصص موجود به انجام رسانیم.

 

برزگر فردافزود: شاید این آخرین کنکوری باشد که به روال سنتی، سالهای قبل برگزار می گردد. امسال سعی شده بهترین فضا ها وامکانات ونیروهای مجرب وکارکشته  جهت برگزاری کنکور 97 بکار گیری شود تا شرکت کنندگان در فضایی آرام وبدون دغدغه به رقابت بپردازند.که بیشترین زحمات در این مرحله برعهده نیروهای حوزه پشتیبانی است.  

 

مدیر آموزش وپرورش گفت: در این ماراتن بزرگ کشوری در شهرستان پاوه 1704شرکت کننده دررشته های علوم ریاضی وفنی ،هنر ،علوم تجربی ،زبان خارجه در 9 حوزه همزمان با سراسر کشور در 7تا 8 تیر ماه 97 به رقابت خواهند پرداخت که بیشترین شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با 1022شرکت کننده 5حوزه آزمون را به خود اختصاص داده است.

 

گفتنی است دراین نشست مهدی کرمی کارشناس سنجش وارزشیابی مدیریت از اقدامات وفعالیت ها صورت گرفته در خصوص روند برگزاری کنکور سراسری97و انتخاب روسای حوزه ها وعوامل اجرایی گزارش مبسوطی ارائه کرد. در ادامه هر یک از اعضای ستاد در ارتباط با روند برگزاری کنکور به بحث و تبادل نظر پرداختند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد