اردوی استعدادیابی فوتبال منطقه پنج کشور در پاوه آغاز شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297503|01:02 - 1397/03/28
نسخه چاپی
 اردوی استعدادیابی فوتبال منطقه پنج کشور در پاوه آغاز شد
اردوی استعدادیابی فوتبال زیر 14 سال منطقه پنج کشور در زمین ورزشی روستای 'نسمه' شهرستان پاوه آغاز شد.

به گزارشهزار ماسوله، بابک صمدیان روز یکشنبه در حاشیه این اردو به خبرنگار ایرنا گفت: استعدادیابی فوتبالیستهای زیر 14 سال کشور برای اولین بار توسط فدراسیون اجرا می شود.
وی افزود: طرح استعدادیابی در 9 منطقه کشور اجرا می شود که استان کرمانشاه به همراه استانهای همدان، کردستان، ایلام و لرستان جزء منطقه پنج کشور هستند.
صمدیان گفت: در اردوی پاوه بیش از یکصد بازیکن مستعد از استانهای فوق حضور دارند که از سه اردوی قبلی غربال شده اند که تمرینات یکنواخت و یکسانی که فدراسیون طراحی کرده را به مدت سه روز برگزار می کنند.
وی افزود: در این اردو 6 بازیکن از استان کرمانشاه حضور دارند که یکی از آنها از شهرستان پاوه می باشد.
سراستعدادیاب منطقه پنج کشور افزود: در مرداد ماه طبق برنامه زمانبندی شده فدراسیون این 9 منطقه به اضافه تیم ملی 10 تیم می شوند و با هم مسابقه می دهند.
وی گفت: در آن مسابقات مربیان تیم ملی، استعدادیابهای کشوری، مسئولان فدراسیون، کمیته جوانان و استاد معینی حضور دارند و بازیکنان را بطور کامل رصد می کنند و از بین آنها بهترینها را برای تیم ملی دعوت می کنند.
صمدیان افزود: این روال بطور مرتب و مستمر ادامه دارد و بازیکنان مستعد از مناطق مختلف کشور می توانند با انجام این پروسه منطقه ای به تیم ملی راه پیدا کنند.
وی با مثبت ارزیابی کردن اردوی پاوه از میزبانی شهرستان پاوه و بخصوص سابق حسنی دهیار روستای نسمه به خاطر میهمانی نوازی و امکانات خوب برای ملی پوشان قدردانی کرد.
رئیس هیات فوتبال کرمانشاه هم گفت: این استان به عنوان پایلوت منطقه پنج کشور در زمینه استعدادیابی زیر 14 سال انتخاب شده و از این تاریخ به بعد هر ماه این دوره های استعدادیابی را برگزار می کنیم.
علی محبی زنگنه با بیان اینکه امروز کرمانشاه در سطح تیم ملی و باشگاههای برتر کشور بازیکنان مطرحی همچون کاوه رضایی، بختیار رحمانی و شهاب کرمی دارد، افزود: با برگزاری این اردوها در آینده شاهد هر چه بیشتر مطرح شدن جوانان این دیار در رده های مختلف تیم ملی خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد