سروان عبدی خبر داد:

اعمال محدودیت "تردد ممنوع" در زمان برگزاری راهپيمايي روز قدس در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297495|17:29 - 1397/03/17
نسخه چاپی
اعمال محدودیت "تردد ممنوع" در زمان برگزاری راهپيمايي روز قدس در پاوه
رئیس پليس راهور پاوه گفت: در زمان برگزاری راهپيمايي روز قدس در پاوه محدودیت تردد ممنوع در مسیر ميدان شهدا به ميدان مولوي اعمال می شود.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس پليس راهور شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم و شهروندان در اين خصوص اظهار داشت: در زمان برگزاری  راهپيمايي روز قدس در پاوه محدودیت تردد ممنوع در مسیر ميدان شهدا به ميدان مولوي اعمال می شود.

 

سروان عبدي افزود: از رانندگان و همشریان محترم خواهانیم جهت جلوگیری از ترافیک و برگزاري مراسم ، از تردد با خودروهای شخصی خود خودداری به عمل آورند.

 

وي گفت: لذا در جهت هرچه بهتر برگزار كردن اين راهپيمايي، تردد وسایل شخصی در اين مسير ممنوع و از همشهریان محترم تقاضامندیم از آوردن خودروی شخصی خود به محل برگزاری مراسم خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه بر همین اساس محدودیت‌ها و تدابیر ترافیکی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است گفت: فردا جمعه 18 خرداد ماه از ساعت 7 صبح الي 12 از ميدان شهدا تا ميدان مولوي، تردد هر گونه وسیله نقلیه ممنوع و شهروندان هم حق پارك خودرو را در اين مسير ندارند.

 

راهپیمایی روز قدس فردا جمعه 18/03/1397 مصادف با ۲۳ ماه رمضان در شهر پاوه راس ساعت 10صبح از مسیرمیدان شهداء (میدان فرمانداری ) به طرف میدان مولوی برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد