چهار پروژه تأمین آب روستائی پاوه امسال به بهره برداری می رسد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297482|19:34 - 1397/03/09
نسخه چاپی
چهار پروژه تأمین آب روستائی پاوه امسال به بهره برداری می رسد
فرماندار پاوه گفت: چهار پروژه آبرسانی روستایی با اختصاص بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارشهزار ماسوله،  ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش آب و فاضلاب روستایی شهرستان پاوه که با حضور مدیرعامل آبفار استان برگزار شد، گفت: امسال پروژه های آبرسانی به روستای نیسانه، احداث مخزن و شبکه روستاهای میرعبدلی و آریت و مجتمع روستاهای گلال و درمور با 65 درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری می رسد.
فرماندار پاوه افزود: از محل اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه (زلزله) 12 پروژه آبرسانی و تأمین آب روستایی با 29 میلیارد ریال اعتبار مصوب و تأمین اعتبار شده که در سال جاری و سال آینده اجرا و به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرعامل آبفار استان کرمانشاه هم گفت: از محل صندوق توسعه ملی هفت پروژه آبرسانی روستایی با 42 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان پاوه پیشنهاد شده که امیدواریم اجرایی شود.
در این نشست در باره مشکلات فاضلاب روستایی شهرستان پاوه بحث و بررسی شد که مقرر گردید برای احداث شبکه و جمع آوری و انتقال فاضلاب روستاهای شمشیر، دره بیان، نسمه، چورژی، سرکران، بندره، درویسان، خانقاه، گلال و دشه و احداث تصفیه خانه چاره اندیشی و تدبیر لازم صورت گیرد.
شهرستان پاوه با 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و دارای 43 روستای مسکونی و 31 روستای خالی از سکنه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد