امام جمعه پاوه:

ظهور عصيان مردم يكي از اهداف پشت پرده دشمنان عليه اسلام است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297475|09:19 - 1397/03/06
نسخه چاپی
ظهور عصيان مردم يكي از اهداف پشت پرده دشمنان عليه اسلام است
ماموستا قادري با بيان اينكه اگر هوشيار نباشيم مغلوب خواهيم شد ادامه داد: ظهور عصيان مردم يكي از كارهاي پشت پرده دشمنان عليه اسلام است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در نشست امر به معروف و نهي از منكر كه در سپاه ناحيه پاوه با حضور برخي از مسئولين شهرستان برگزار شد در سخناني  اظهار داشت: حفظ حريم و پاسداري از ارزش ها دو وظيفه نيروهاي مخلص جامعه اسلامي است كه بايد مورد توجه همه ما باشد.

 

ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به فضيلت هاي ماه رمضان گفت: در رابطه با روزه خواري در جامعه اسلامي امام علي (ع) دو حد روزه خواري و اهانت به مردم و حريم شكني را بر فرد روزه خوار جاري مي كرد.

 

وي با اشاره به فعاليت هاي دشمنان در رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي گفت: امروز دشمنان علاوه بر تهديدات ظاهري نسبت به وضعيت اقتصادي كشور، اطلاعيه هاي بي سابقه اي را عليه نظام، با تاكتيك هاي خاص و با هزينه هاي گزاف انجام مي دهند .

 

وي با بيان اينكه دشمن حتي برخي از مسئولين ما را در جهت نيل به اهداف خود به خود نزديك كرده است ادامه داد: در برابر اين مشكلات نبايد ساده باشيم و بايد همواره هوشيار باشيم.

 

ماموستا قادري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اختلاف فاحشي از نظر رشد يا كاهش حضور مردم در دو دهه گذشته نسبت به الان در نمازهاي سنت تراويح در مساجد است كه بايد بررسي شود علت افت و كاهش حضور مردم در مساجد چه بوده است.

 

وي با بيان اينكه اگر هوشيار نباشيم مغلوب خواهيم شد ادامه داد: ظهور عصيان مردم يكي از كارهاي پشت پرده دشمنان عليه اسلام است.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در سخناني اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم به شمار می‌رود،كه رعایت شرایط آن یک تکلیف شرعی عمومی برای حفظ احکام اسلام است.

 

سرهنگ سلطان قلي افزود: معروف به کار و حالتی گفته می شود که خوب بودن آن از نظر شرع و یا عقل به اثبات رسیده باشد، و منکر کاری است که از نظر شرع یا عقل، زشت و ناپسند تشخیص داده شود.

 

وي گفت: جلسات امر به معروف و نهي از منكر همواره در هر دوره اي وجود داشته است ما نيز در اين روزهاي ماه مبارك رمضان تصميم بر ان داريم كه اگر در جامعه گاها برخي از معروفات فراموش شده باشد، و يا برخي از منكرات هم در بين مردم باشد براي حفظ احكام اسلام يادآوري و يا تذكر داده شود.

 

در ادامه هريك از مسئولين هم به بيان نظرات خود پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد