نشست مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297461|13:48 - 1397/03/01
نسخه چاپی
نشست مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان پاوه

به گزارشهزار ماسوله، با حضور جناب آقای محمدی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه در پاوه و دیدار با فرماندار جناب آقای ایده پور مسائل و موضوعات تخصصی آموزش مهارتی شهرستان بررسی و مورد کنکاش قرار گرفت.

 

در این نشست که معاون مدیر کل و رییس حراست نیز حضور داشتند، ضمن تشریح سیاست و برنامه جدید اداره کل در حوزه مهارت بر لزوم حمایت مالی و اعتباری شهرستان در تعمیر و تجهیز به روز کارگاه های آموزشی و توسعه مهارت آموزی در راستای افزایش توانمندی جوانان در ورود به عرصه اقتصادی و متعاقب آن کاهش بیکاری مفرط شهرستان تاکید كردند.

 

در ادامه فرماندار پاوه نیز ضمن اشاره بر اهمیت فراوان مهارت در رفع چالش مهم بیکاری و تاثیر تعیین کننده سازمان فنی و حرفه‌ای بعنوان یک سازمان تخصصی بر حمایت همه جانبه از مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه در ارتقای کمی و کیفی مهارت آموزی تاکید نموده و در جهت تامین اعتبار مورد نیاز مرکز در سال جاری قول مساعد همکاری را به مدیرکل محترم دادند.

 

سپس جناب آقای محمدی از مرکز و بخش های اداری و آموزشی بازدید نموده و ارشادات لازم را درجهت ارتقای کمی و کیفی عملکرد به مجموعه ارائه نمودند و موضوعات آموزشی را با همکاران در میان گذاشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد