سروان عبدي خبر داد:

جهت رفاه حال شهروندان؛ زمان اجراي طرح ترافيكي در پاوه كاهش مي يابد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297447|19:57 - 1397/02/26
نسخه چاپی
 جهت رفاه حال شهروندان؛ زمان اجراي طرح ترافيكي در پاوه كاهش مي يابد
رئيس پليس راهور شهرستان پاوه گفت: با فرارسيدن ماه مبارك رمضان، اجراي طرح ترافيكي در نوبت ظهر كه تاكنون از ساعت 17 الی 20 بعد ظهر از سه راهی بیمارستان شروع و تا میدان شهدا ادامه دارد، اكنون اين مدت زمان از 17 الي 19 كاهش مي يابد.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس راهور شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان اظهار داشت: با فرارسيدن ماه مبارك رمضان، اجراي طرح ترافيكي در نوبت ظهر كه تاكنون از ساعت 17 الی 20  بعد ظهر از سه راهی بیمارستان شروع و تا میدان شهدا ادامه دارد، اكنون اين مدت زمان از ساعت 17 به ساعت 19 كاهش مي يابد.

 

سروان عبدي افزود: هدف از اجرای این طرح ، کاهش تردد وسایل نقلیه شخصی است، كه جهت رفاه حال شهروندان عزيز در تهيه اقلام و مواد خوراكي مدت زمان اجراي اين طرح در اين مسير در نوبت بعداظهر كاهش پيدا مي كند و مردم مي توانند در ساعاتي غير از ساعات تعيين شده براي اين ماه مبارك ، تردد كنند.

 

وي موفقیت در اجرای این طرح ترافیکی را هم همکاری شهروندان اعلام و مراتب تقدیر خود را از کسانی که به قوانین و مقررات و همچنین حقوق سایر شهروندان احترام می گذارند اعلام می دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد