امام جمعه پاوه هشدار داد

توطئه‌افکنی رسانه‌های دشمنان در مناطق مرزی کشور برای فریب جوانان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297442|23:08 - 1397/02/24
نسخه چاپی
توطئه‌افکنی رسانه‌های دشمنان در مناطق مرزی کشور برای فریب جوانان
امام جمعه پاوه نسبت به خطر تهدید داعش فرهنگی هشدار داد و گفت: رسانه‌های دشمنان، به‌ویژه در مناطق مرزی برای اثرگذاری بر ذهن جوانان کشورمان توطئه‌افکنی می‌کنند.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملا قادر قادری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد،نسبتبه خطر تهدیدداعشفرهنگی هشدار داد.

 

وی با اشاره به اینکهداعشفرهنگی در برخی مناطق کشور امکان بروز دارد، گفت: جنگ فکری و نظامی جهان اسلام را امروزه تهدید می‌کند.

 

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه تهدیدات منطقه‌ای را باید جدی گرفت، ادامه داد:داعشدر جنگ سخت (نظامی) نابود شد ولی باید مراقب گسترش تفکرداعشیبود، چراکه رسانه‌های دشمنان، به‌ویژه در مناطق مرزی برای اثرگذاری بر ذهن جوانان کشورمان توطئه‌افکنی می‌کنند.

 

قادری با تاکید بر اینکه اقدامات و برنامه‌های فرهنگی کشور باید هر چه بیشتر و به‌صورت هدفمند برای مقابله با تهدیدات دشمنان مورد توجه باشد و اجرا شود، گفت: روحانیان و اهالی فرهنگ و هنر و افراد فرهیخته در این زمینه نقش بسیار موثری دارد.

 

امام جمعه پاوه گستاخیترامپنسبت به ایران اسلامی را محکوم کرد و متذکر شد: ایجاد نارضایتی در میان مردم با کوبیدن بر طبل ناکارآمدی از اهداف و برنامه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور است.

 

وی به وجود مشکلات و توسعه‌نیافتگیمناطق درگیر جنگ تحمیل هشت ساله اشاره کرد و یادآور شد: منطقه اورامانات باید بیشتر در زمینه فرهنگی مورد توجه باشد.

فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد