پلمب منزل چهار نفراز فروشندگان باسابقه موادمخدر درشهر نودشه پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297441|09:52 - 1397/02/24
نسخه چاپی
پلمب منزل چهار نفراز فروشندگان باسابقه موادمخدر درشهر نودشه پاوه
دادستان شهرستان پاوه گفت: منزل چهار نفراز فروشندگان باسابقه موادمخدر درشهر نودشه پاوه پلمب شد.

به گزارشهزار ماسوله،دادستان شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در اين رابطه اظهار داشت: پیرو وعده داده شده به اهالی محترم وامام جمعه محترم و جوانان شهر نودشه دایر بر برخوردقاطع با فروشندگان موادمخدر در یوم جاری در راستای اجرای ماده 13 از قانون اصلاح قانون مبارزه بامواد مخدر منزل چهار نفر از فروشندگان باسابقه موادمخدر در این شهر پلمب گردید و به نفع دولت ضبط خواهد شد.

 

الماسي افزود: سایر فروشندگان موادمخدر درشهر نودشه برای ما شناخته شده می باشند وتذکرات لازم به آنها ابلاغ گشته ودر صورتی که کوچکترین اقدامی از جانب آنها انجام شود منازل آنها نیز پلمپ ومصادره خواهدشد.

 

وي گفت لازم به توضیح است که کلیه فروشندگان با سابقه مواد مخدر درسطح شهرستان پاوه شناسایی شده اند ومنازل تک به تک آنها ان شاءالله در زمان مناسب پلمپ و به نفع دولت ضبط خواهد شد.

 

وي ادامه داد: این اقدام در کل شهرستان پاوه انجام خواهدشد و به مالکین منازلی که اقدام به اجاره ملک خود به فروشندگان مواد مخدر مینمایند هشدار داده میشود كه وفق قانون درصورتی که منزل خود را به فروشنده موادمخدر اجاره دهید ودر ملک شما اقدام به فروش موادمخدر گردد ،بدون پذیرش هیچ عذری منزل شما نیز به نفع دولت ضبط خواهدشد.لذا مالکین محترم هوشیار بوده وازاجاره منزل خود به این افراد خودداری بنمایند.

 

وي درپایان گفت: از زحمات پلیس محترم مبارزه با موادمخدر شهرستان پاوه که با تمام محدودیت ها وکمبودها انجام وظیفه مینمایند تقدیر وتشکر میگردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد