بانوان نوجوان والیبالیست پاوه به مقام قهرمانی استان رسیدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297440|18:06 - 1397/02/23
نسخه چاپی
بانوان نوجوان والیبالیست پاوه به مقام قهرمانی استان رسیدند
مرحله نیمه نهایی و فیبال مسابقات والیبال بانوان قهرمانی استان در رده سنی نوجوانان روز پنج شنبه مورخ 97/2/20 به میزبانی کرمانشاه و در محل سالن والیبال هادیان استان با حضوز تیمهای پاوه- کرمانشاه- روانسر و اسلام آباد برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، مرحله نیمه نهایی و فیبال مسابقات والیبال بانوان قهرمانی استان در رده سنی نوجوانان به میزبانی کرمانشاه و در محل سالن والیبال هادیان استان با حضوز تیمهای پاوه- کرمانشاه- روانسر و اسلام آباد برگزار گردید.

 

تیم والیبال بانوان شهرستان که با سرپرستی و مربیگری خانم سمیره سرد یارانی و سارا پیر صنعان در این مسابقات حضور یافته بودند موفق شدند به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابند.

 

تیم پاوه در مرحله نیمه نهایي موفق شد با نتیجه دو بر صفر اسلام  اباد را شکست دهد و به فینال راه یابد در دیگر مسابقه این گروه کرمانشاه موفق شد روانسر را شکست دهد و حریف پاوه در بازی پایانی گردد.

 

 در فینال تیم پاوه موفق شد با اقتدار  و با نتیجه دو بر صفر کرمانشاه را شکست دهد و به مقام قهرمانی استان دست یابد روانسر هم با شکست اسلام آباد به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد