شهردار پاوه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا ؛

اجراي پروژه‌هاي عمراني پاوه با يك زمان بندي مطلوب هرچه سريعتر به بهره برداري برسند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297438|16:23 - 1397/02/23
نسخه چاپی
اجراي پروژه‌هاي عمراني پاوه با يك زمان بندي مطلوب هرچه سريعتر به بهره برداري برسند
علی‌محمد میری شهردار پاوه طی بازدیدی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری در سال جاری، نحوه اجرا و موانع و مشکلات احتمالی اجرای پروژه‌ها را بررسی نمود.

به گزارشهزار ماسوله، علی‌محمد میری شهردار پاوه طی بازدیدی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری در سال جاری، نحوه اجرا و موانع و مشکلات احتمالی اجرای پروژه‌ها را بررسی نمود.

 

در این بازدیدشهردار پاوهضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی پروژه‌ها، خواستار اجرای پروژه‌ها طی یک برنامه زمان‌بندی مدون و مطلوب شد و ضمن تأکید بر رعایت این برنامه زمانبندی و رفع موانع اجرایی، خواستار افزایش سرعت اجرایی، ضمن رعایت کیفیت پروژه‌ها گردید تا با افتتاح هرچه سریعتر آنها امکان استفاده شهروندان محترم از خدمات انجام گرفته فراهم گردد.

پروژه‌های مذکور به شرح ذیل است:

  • همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره) که شهردار پاوه بیان کرد پس از اتمام این پروژه ودر صورت تأمین اعتبار، ان‌شاءا… همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان‌های شهدای ۲۶ مرداد و امام محمد غزالی نیز انجام خواهد پذیرفت.
  •  
  • بهسازی مسجد بلوار جانبازان

  • بازسازی پیاده‌روی ورودی شهرک فرهنگیان در دو طرف

  • احداث دیوار ساختمان آتش‌نشانی شماره ۱ (آتش‌نشانی سابق)

  • احداث میدان سه‌راهی فرهنگیان

  • ادامه احداث جاده بالادست

علی‌محمد میریدر حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی عنوان نمود پروژه‌هایاحداث دیوار حائل در خیابان آرامگاه(کوچه هتل ارم) و احداث چندین دیوار حائل در خیابان امام شافعینیز پروژه‌هایی هستند که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

ویدر پایان با اشاره به اهمیت مقوله خدمت رسانی به همشهریان عزیز، رفاه وآرامش مردم را جزء ضروری‌ترین اهداف شهرداری بر شمرده و افزود شهرداری پروژه‌های عمرانی قابل ملاحظه‌ای را در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان جهت اجرا در سال ۹۷ برنامه‌ریزی کرده است که در صورت تأمین اعتبار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد