در مراسم روز معلم در روستای بیدرواز پاوه؛

فرماندار پاوه:تغییرات جامعه از ثمرات ارزشمند کار معلمین است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297434|19:30 - 1397/02/19
نسخه چاپی
فرماندار پاوه:تغییرات  جامعه از ثمرات ارزشمند کار معلمین است
مراسم بزرگداشت روز معلم در روستای مرزی بیدرواز با حضور برخي از مسئولين برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم بزرگداشت روز معلم در روستای مرزی بیدرواز با حضور فرماندار ، امامان جمعه شهرهای نوسود و نودشه ، مسئول دفتر امام جمعه شهرستان پاوه ، روحانیت معزز ، بخشدار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نودشه ، مسئولین ادارات فرماندهی نیروهای نظامی و انتظامی نوسود و نودشه ،شواری اسلامی بیدرواز، کیمنه و هانی گرمله ، پیشکسوتان تعلیم و تربیت ، معلمین گرانقدر و مردم روستای بیدواز با تعدادی از مدیران شهرستان با شکوه برگزار شد.

 

 ایده پورفرماندار پاوه در اين مراسم ضمن تقدیر از اداره آموزش و پرورش و شورای روستای بیدرواز در برگزاری مطلوب مراسم  روز معلم و تجلیل و تکریم این قشر فرهیخته بیان داشت : برگزاری مراسمات ملی ، دینی و فرهنگی که با  حضور پرشور مردم همراه هستند مبارک و تولید سرمایه اجتماعی است و چه برنامه ای  مبارک تر از مراسم روز معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمان .

 

فرماندار پاوه ضمن تبریک به مناسبت این روز مبارک و تقدیر از خدمات صادقانه معلمین ، برگزاری مراسم را در روستای بیدرواز در نقطه صفر مرزی ابتکاری خوب و پسندیده دانست و بیان داشت : معلمین در طول تاریخ بشر منشا تغییر و تحول بوده اند و تمامی تغیرات جامعه مدیون معلمین است .

 

ایده پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود مکتب خانه های قدیمی در کشور اظهار داشت: امروز ما از نظر تعلیم و تربیت چه به سبک قدیمی و سنتی و چه به سبک جدید در دنیا حرفی برای گفتن داریم و این نشانه توجه جامعه به معلمین و آثار آنان به عنوان منشا تغییر و حرکت به سمت سعادت بشری بوده است .

 

وی تغییرات  جامعه را از ثمرات ارزشمند کار معلمین دانست و افزود : خواسته جامعه بشری هر روز حرکت به سمت جلو است و نقش معلمین در این راستا نقش اول است .

 

ایده پور در ادامه به وجود ماموستا های بزرگ منطقه و نقش بی بدیل آنها در دوران دفاع مقدس ، امورات فرهنگی و مسائل سیاسی روز و امنیت مرز های منطقه و هم چنین مبادلات مرزی و اهمیت اشتغال جوانان به شغل های پایدار و پرهیز از شغل های کاذب از جمله قاچاق اشاره نمودند.

 

وهابی رئیس اداره آموزش و  پرورش نوسود نيز در ابتدای مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از زحمات آنان هفته معلم را بهانه ای مناسب دانست تا در آن از مقام شامخ معلم و لزوم احترام به منزلت معلم در جامعه ، بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

 

رئیس اداره آموزش و پرورش در ادامه افزود: حیات جامعه وابسته به آموزش و پرورش است و اگر بدنبال جامعه توسعه یافته هستیم هیچ راهی جز توجه به آموزش و پرورش وجود ندارد  چرا که معلمین کلید توسعه جامعه هستند و نقش آنها در اجتماع در زمینه ای گوناگون بی بدیل است .

 

 در ادامه تقدیر از پیشکسوت تعلیم و تربیت روستای بیدرواز جناب آقای نصر الدین عباسی،  اهداء کارت هدایا به آقای عباسی ، دانش آموزان بیدرواز ، معلم  هانه گرمله توسط مسئول دفتر امام جمعه ، اجرای دکلمه و سرود دانش آموزان ، قرائت شعر ، بیان خاطراتی از آقای عباسی توسط شاگردانش ، تقدیر از فرماندار توسط دانش آموزان دبستان شهید خسرو رحمانزاده ، تجلیل از معلمان و مدیران تلاشگر و توانمند و خلاق و سایر دبیرانی که در طی سال تحصیلی به عناوین مختلف رتبه ای برتر استانی را کسب نموده اند از دیگر برنامه های این مراسم بود.   

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد