خدمت خیر‌خواهانه مربیان قرآنی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297431|18:59 - 1397/02/19
نسخه چاپی
خدمت خیر‌خواهانه مربیان قرآنی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
مربیان قرآنی شهرستان زلزله‌زده پاوه با وجود مشکلات هزینه‌ای و نبود بودجه کافی همچنان به قرآن‌دوستان خدمت‌رسانی‌ می‌کنند.

به گزارشهزار ماسوله، مؤسسه «قرآن و سنت نبوی» شهرستان پاوه در استان کرمانشاه که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با کسب مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد، به ارائه آموزش‌های عمومی قرآن برای کودکان، نوجوانان(‌دختر و پسر) و بانوان بزرگسالان پرداخت.

 

این کلاس‌های آموزش قرآن شامل روخوانی، روان‌خوانی، تجوید ویژه نوجوانان و مفاهیم و ترجمه قرآنی برای بانوان بزرگسال است که حدود ۴۰ قرآن‌آموز درحال آموزش هستند.

خدمت «فی سبیل الله» مربیان قرآنی در شهرستان پاوه

‌مربیان این مرکز هیچ هزینه‌ای از بابت تدریس دروس قرآنی دریافت نکرده و فی سبیل الله در این مجموعه فعالیت می‌کنند. در این میان از مسئولان هیچ حمایتی  برای برنامه‌های این مرکز انجام نشده است به طوری که این مرکز مکان ثابتی نداشته و کلاس‌های مؤسسه در طبقه همکف منزل مدیر مؤسسه برپا می‌شود.

این مرکز با این حال برنامه‌های خود را‌ تعطیل نکرده است و پس از ماه رمضان نیز کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های مختلف را برپا خواهد کرد. همچنین در ماه رمضان ویژه‌برنامه ختم قرآن کریم را در برنامه کاری قرار داده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد