امام جمعه پاوه:

روحانیون دینی مردم را برای مقابله با اندیشه داعش آگاه سازند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297417|00:37 - 1397/02/13
نسخه چاپی
روحانیون دینی مردم را برای مقابله با اندیشه داعش آگاه سازند
امام جمعه پاوه گفت: امروز اندیشه داعش به سطح جامعه و حتی مساجد رخنه کرده است لذا وظیفه ماموستایان در زمینه آگاه کردن مردم برای مقابله با این پدیده شوم، از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملاقادر قادری پیش از ظهر امروز در نشست با روحانیون شهرستان سقز که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر سقز برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان از راه‌های مختلف وارد خانه‌های ما شده‌اند و باید با هوشیاری و پیروی از آموزه‌های دین اسلام با آنان برخورد کنیم.

وی ادامه داد: اسلام دین بزرگ ما امت اسلامی است و باید با ترویج این دین الهی در راه ناکام گذاشتن دشمنان دین و قرآن حرکت کنیم.

ماموستا قادری افزود: روحانیون مروجین دین اسلام و قشری هستند که راه سعادت را به مردم نشان می‌دهند و باید همواره این راه ادامه داشته باشد.

وی افزود: باید ماموستایان ما در جامعه طوری رفتار کنند که مردم خود به خود به اسلام امیدوارتر باشند و نباید خدای نکرده روحانیون ما هیچ گونه خطایی داشته باشند تا در سطح جامعه اقدامات آنان مثمرثمر باشد.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه امروز یک مصیبت بزرگ به نام داعش گریبانگیر جامعه اسلامی شده است، افزود: تنها وحدت مسلمانان می‌تواند با این پدیده مقابله کند و آنان را در راه ضربه‌زدن به دین اسلام ناکام بگذارد.

وی ادامه داد: داعش بخش‌های زیادی را از کشورهای اسلامی به نابودی کشاند و هیچ وقت هم جامعه بین‌المللی به آن اعتراض نکرد چون آنان خود دشمن دین و قرآن هستند.

امام جمعه پاوه گفت: امروز اندیشه داعش به سطح جامعه و حتی مساجد رخنه کرده است لذا وظیفه ماموستایان در زمینه آگاه کردن مردم برای مقابله با این پدیده شوم، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت و ماموستایان هم قبل از انقلاب و هم در دوران انقلاب اسلامی از اسلام حمایت کرده است، بر ادامه پشتیبانی ماموستایان از دین مبارک اسلام تاکید کرد.

امام جمعه پاوه ادامه داد: امروز علی‌رغم مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، خوشبختانه امنیت در ایران اسلامی هر روز بیشتر می‌شود و باید قدر این امنیت را دانست.

در ادامه این نشست، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز هم با تبریک جشن برات، گفت: اسلام دین رحمت و وحدت است و باید جامعه روحانیت در راه مستحکم کردن این وحدت تلاش کنند.

ماموستا عابد نقیبی افزود: در ایران اسلامی همواره روحانیون جایگاه مردمی قوی داشته‌اند و این نشان از دینداری مردم است.

وی در ادامه از ماموستایان استان کردستان خواست همواره در راه ترویج دین اسلام حرکت خود را ادامه داده تا این دین الهی همیشه سرفرازتر باشد.

نقیبی با تقدیر از ماموستا قادری برای حضور در نشست با روحانیون سقز، بر اخوت و برادری ماموستایان استان کردستان با سایر ماموستایان شهرهای دیگر تاکید کرد.

وی از ماموستا قادری به عنوان یک عالم برجسته در شهرهای کردنشین نام برد و بر بهره‌گیری از توانمندی‌های دینی، اجتماعی و بصیرتی وی در راه گسترش دین بزرگ اسلام از سوی روحانیون تاکید کرد.

در ادامه این نشست روحانیون شهرستان سقز هم در باره وحدت و راه‌های تقویت دین و مسائل مختلف با ماموستا قادری تبادل نظر کردند.

این نشست با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز به مناسبت روز شوراها در سقز برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد