رد ادعای فرماندار پاوه توسط مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297405|01:05 - 1397/02/07
نسخه چاپی
رد ادعای فرماندار پاوه توسط مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه
مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه ادعای فرماندار پاوه را مبنی بر استارت تصفیه خانه در بحث خط انتقال آب در دو سال گذشته را رد کرد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در حاشیه بازدید وزیر نیرو از محل تصفیه خانه شماره دو پاوه در پاسخ به سخنان وزیر مبنی بر کمک فرماندار و نماینده اورامانات در رفع مشکلات معارضین گفت: من در خدمت شما قول می دهم که معارض این پروژه را حل می کنم و تا الان هم حل کرده ایم به طوری که در روز اول قادر نبودند یک متر هم پیشروی کنند.

 

پرویز ایده پور افزود:در دو سال گذشته بحث تصفیه خانه در بحث خط انتقال آب مطلقا نبود و در نشست شورای برنامه ریزی در سال 95  جهت تعیین تکلیف تحویل این پروژه ، آب و فاضلاب تصمیم گرفت که آب را بدون تصفیه تحویل مردم ندهد و در نتیجه استارت تصفیه خانه را اضافه کردند.

 

کیاست امیریان در جواب فرماندار پاوه گفت:نه این شکلی نبود کاملا این تصفیه خانه مصوب طرح بوده است اما فقط محل این پروژه ، جابجا شده است.

 

وی گفت: ما در این پروژه دو مسئله معارضین، که فرماندار هم در رفع این مشکل کمک کردند و نقدینگی که در سنوات گذشته با توجه به توپوگرافی خاص منطقه مبلغ 14 میلیارد تومان را درنظر گرفته اند به صورت قطره چکانی وارد پروژه شده است و طی دو سال نیز نقدینگی برای این پروژه نداشته ایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد