هفت واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی پاوه واگذار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297400|20:45 - 1397/02/05
نسخه چاپی
هفت واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی پاوه واگذار شد
هفت خانواده زیرپوشش بهزیستی شهرستان پاوه روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان استان کرمانشاه صاحب خانه شدند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: این واحدها به پنج خانواده دارای 2 و سه معلول و 2 خانواده زن سرپرست واگذار شد.
امید قادری افزود: بهزیستی برای احداث هر واحد مسکونی به خانواده چند معلوله مبلغ 300 میلیون ریال بصورت بلاعوض همراه با انشعابات آب، برق و گاز بصورت رایگان پرداخت و واگذار می کند.
وی تصریح کرد: برای خانواده های یک معلوله و زن سرپرست خانوار نیز بهزیستی مبلغ 100 میلیون ریال بصورت بلاعوض و انشعابات آب، برق و گاز نیز بصورت رایگان پرداخت می شود.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین از تدبیر دولت تدبیر و امید برای برقراری مستمری 9 هزار خانوار پشت نوبتی در سال جاری خبر داد و گفت: این موضوع در بودجه سال 97 پیش بینی شده و اجرایی می شود.
قادری همچنین از افزایش مستمری خانواده های زیرپوشش بهزیستی همچون کارگران و کارمندان از امسال خبر داد و گفت: از این پس براساس افزایش اعلام شده حقوق و مزایای سالیانه کارمندان و کارگران، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هم افزایش مستمری خواهند داشت.
وی افزود: در سال جاری نیز مستمری مددجویان این سازمان 14 درصد افزایش داشته است که براساس آن مستمری خانواده های یک نفره 150 هزار تومان، 2 نفره 250 هزار تومان، سه نفره 350 هزار نومان و چهار نفره 430 هزار تومان و پنج نفره 536 هزار تومان خواهد بود.
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خاطرنشان کرد که افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) طی 12 سال گذشته برای اولین بار اتفاق افتاده است که به همت دولت تدبیر و امید انجام شد.
به هنگام افتتاح این واحدهای مسکونی سید نجیب میرانی معاون فرماندار پاوه با قدردانی از زحمات کارکنان بهزیستی گفت: خدمت به مددجویان بهزیستی به ویژه معلولان عبادت بزرگی است که شامل هر کسی نمی شود.
از جمعیت 61 هزار نفری شهرستان پاوه که در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد، 2 هزار و 500 نفر زیرپوشش اداره بهزیستی هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد