برزگرفرد عنوان کرد :

امتحانات خرداد 97الکترونیکی می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297394|18:29 - 1397/02/03
نسخه چاپی
امتحانات خرداد 97الکترونیکی می شود
به منظور تمهید مقدمات امتحانات خرداد ماه 97اولین نشست ستاد امتحانات مدیریت آموزش و پرورش پاوه با حضور مدیر واعضای ستاد درمحل دفتر مدیریت تشکیل شد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگر فرد مدیر آموزش شهرستان پاوه در این نشست گفت :برای اولین بار در امتحانات نهایی خرداد ماه تصحیح برگه‌های امتحانی دانش آموزان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و به جای اینکه پاسخ برگه امتحانات نهایی دستی تصحیح شود، این برگه‌ها اسکن شده و در سامانه قرار داده می‌شوند و بعد از آن در اختیار مصحح در استان قرار می‌گیرد.

 

مدیر آموزش وپرورش پاوه نیز به وجود 3حوزه اجرایی امتحانات نهایی ، 1حوزه تکثیر درشهرستان اشاره کرد و افزود : 600دانش آموز دختر وپسر در امتحانات نهایی خرداد ماه  به رقابت با هم استانی های خود خواهند پرداخت که امید است نتیجه مطلوب ومد نظر محقق شود .

 

برزگر فرد :برنامه امتحانات نهایی کلیه رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و پیش‌دانشگاهی خردادماه سال ۱۳۹۷ توسط امتحانات به مدارس اعلام گردیده است .

 

مدیر آموزش وپرورش پاوه گفت : درایام  امتحانات شیفت های چرخشی  ثابت   خواهدبود   وتنها پایه ای که امتحانات آن در شیفت  صبح  برگزار می شود پایه نهم است .وی در ادامه به برگزاری زمان امتحانات داخلی دوره پیش دانشگاهی 22/02/1397اشاره کرد وگفت جدیت در برگزاری مناسب امتحانات داخلی می تواند تاثیر بسزایی درآمادگی  دانش آموزان برای برگزاری امتحانات نهایی باشد .

 

برزگر فرد :از همکاران ستادی خواست تا فارغ از هرگونه اعمال سلیقه نسبت به انتخاب نیروهای آماده وخبره وامانت دار اقدام نمایند تا یک سال تلاش دانش آموزان وهمکاران در حوزه های مختلف ستادی وصف منتج به نتیجه گردد ومزد زحمات خود را با درخشش دانش آموزان شاهد باشند .

 

وی به زحمات حوزه پشتیبانی اشاره کرد و گفت با تلاش  های مضاعف در این حوزه که با به میدان آوردن تمام امکانات ونیروهای در اختیار وبا تهیه ملزومات مورد نیاز امتحانات زمینه برگزاری امتحانات مناسب را آماده، فعالیت و ورود تخصصی کارشناسی سنجش ارزشیابی تحصیلی (امتحانات ) می گیرد را ستود  .

 

کرمی کارشناس سنجش در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیر ، معاونین و کارشتاسان مدیریت آموزش و پرورش  و مدیر و معاونین و معلمان مدارس در برگزاری امتحانات نوبت اول سال تحصیلی 97-96 ، بخشنامه ها و دستتور العمل برگزاری امتحانات داخلی و نهایی خرداد ۹7 را قرائت نموده و توضیحاتی را به اجمال ارئه نمود .

 

گفتنی است در ادامه پس از بیان نظرات و پیشنهادات توسط سایر اعضا ،ستاد امتحانات  مواردی از قبیل تعیین عوامل حوزه تکثیر ، آماده سازی  حوزه های امتحانات نهایی ، تعیین ناظرین حوزه های امتحانی ...... از جمله مصوبات این جلسه بود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد