نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس خبر داد

سرپیچی بانک‌ها از امهال وام به زلزله‌زدگان کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297384|17:04 - 1397/02/01
نسخه چاپی
سرپیچی بانک‌ها از امهال وام به زلزله‌زدگان کرمانشاه
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرپیچی بانک‌ها از دستورات رییس جمهور و استاندار کرمانشاه برای تسهیل در امهال وام زلزله‌زدگان استان، گفت: خدمات فرهنگی و آموزشی بیشتری برای دانش آموزان انجام شود.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری در مراسم افتتاح اردوی امواج مهربانی که در سالن جلسات تالار شهید مفتح و اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه با حضور مسوولان استانی در کرمانشاه برگزار شد، گفت: به عنوان نماینده مردم استان از ملت بزرگ ایران و دولت مردانی که به نحوی در کمک به اهالی این مناطق آسیب دیده خدمات‌رسانی کردند، کمال قدردانی را داریم.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از زلزله استان کرمانشاه در مناطقی از استان کرمان نیز حوادث زلزله رخ داد، گفت: مجمع نمایندگان شورای اسلامی در تلاش برای ارتقای روحیه مردم مناطق هستند و معتقدیم کردها همچون کوه در مقابل این حوادث ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به حضور دلگرم کننده مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: ما مردم استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس توانستیم با اقتدار از آرمان‌های انقلاب حراست کنیم و امروز معتقدیم مسوولان به این مناطق مقدس ادای دین کنند.

این مسوول یادآور شد: پس از گذشت سالها از جنگ تحمیلی در غرب کشور، اما زیرساخت‌های استان کرمانشاه دچار آسیب‌های جدی است و بازسازی‌های مناسبی در مناطق روستایی با هدف تمرکززدایی در مرکز استان شکل نگرفت، لذا می‌طبد که مسؤولان اجرایی بیشتر تلاش کنند.

نادری با انتقاد از عملکرد نامناسب بانک‌ها در خدمت به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، متذکر شد: مشکل امروز ما اقتصادی است و بانک خلاف دستور ریس جمهور و استاندار کرمانشاه حرکت می‌کنند، همچنین در امهال وام زلزله‌زدگان مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی خطاب به بانک های متولی امهال وام مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه، تاکید کرد: باید به کمک مناطق محروم، زلزده زده و آسیب دیده استان کرمانشاه و یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
 
این مسوول گفت: با توجه به مشکلات و کمبودهای بسیار در مناطق آسیب‌دیده استان توان روبرویی با مروم کرمانشاه به دلیل حجم بالای مشکلات و عدم خدمات رسانی مناسب  را نداریم و شاهد کم کاری برخی مسوولان به ویژه نهادهای بانکی در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه هستیم، که باید با جدیت در رفع این کمبودها و ارایه خدمات بهتر تلاش شود.

نماینده مردم در پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اردوهای فرهنگی و هنری در کرمانشاه، تهران و شمال کشور در حال برگزاری است، اما این نوع خدمات کفایت چندانی ندارد و باید در خدمت به مردم زلزله زده استان کرمانشاه و ارتقای فرهنگ قشر دانش آموزی تلاش‌های بیشتری انجام بپذیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد