امام جمعه پاوه:

برای مقابله با دشمنان داشتن بصیرت لازم است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297372|12:39 - 1397/01/29
نسخه چاپی
برای مقابله با دشمنان داشتن بصیرت لازم است
امام جمعه پاوه، بصیرت و زمان شناسی 2 اصل مهم و کاربردی برای مقابله با توطئه های دشمنان در شرایط کنونی است که مورد وثوق همه بزرگان و اهل علم و اندیشه است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در همایش وحدت که به همت فرماندهی انتظامی کرمانشاه به مناسبت بعثت پیامبر اکرم (ص) در پاوه برگزار شد، افزود: استکبار جهانی به دنبال ترور شخصیتهای مهم و تآثیرگذار جامعه از طریق رسانه ها و فضای مجازی است.
وی مبارزه با فرهنگ ، سنن و آداب ملی و محلی ملتها و تلاش برای ترویج فرهنگ غربی بین ملتهای دیگر از جمله برداشتن حجاب اسلامی، شکستن حریم خانواده ها و ایجاد اختلاف های مذهبی و قومی بین شیعه و سنی و ترویج و گسترش برنامه های ضد دین را از دیگر اهداف استکبار عنوان کرد
امام جمعه پاوه با بیان اینکه زیاد نگران مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستیم اما آنچه ما را نگران می کند مسئله فرهنگی است زیرا مشکلات اقتصادی به آسانی قابل حل است اما مسائل فرهنگی همچنانکه زمانی طولانی برای القای آنها نیاز است برای حل و رفع آنها نیز زمان زیادی لازم است.
وی در ادامه افزود: به اعتقاد من اگر امروز در شهرستان پاوه آمار جرم و جنایت بسیار پائین است به این دلیل است که در کنار تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، روحانیون نیز در مساجد کار فرهنگی کرده اند.
وی با استناد به آیات الهی گفت: همه باید پرچم حاکمیت دین و وحدت را در دست بگیریم، چون دعوت به وحدت یک امر آسمانی است و از مأموریت های همه پیامبران بوده است.
سردار امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با تبریک عید مبعث گفت: پیام این همایش این است که به همه دنیا اعلام کنیم که ما به دور از نوع مذهب و گرایش مذهبی زیر پرچم اسلام قرار گرفته ایم.
در ادامه این همایش از تعدادی از خانواده های کارکنان نیروی انتظامی قدردانی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد