سروان عبدی خبرداد:

اجرای طرح ترافیکی ویژه از فردا در پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297341|16:15 - 1397/01/14
نسخه چاپی
اجرای طرح ترافیکی ویژه از فردا در پاوه
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه به تشریح طرح ترافیک پاوه که از فردا ۱۵ فروردین ۹۷ در شهر پاوه اجرائی می شود پرداخت.

به گزارشهزار ماسوله، سروان نور الدين عبدي در اين باره  ضمن تبریک سال نو روند چگونگی و اجرای طرح ترافیکی در شهر پاوه را تشریح نمود و گفت :هدف از اجرای این طرح(با توجه به کمبود معابر در شهر پاوه)طرح کاهش تردد وسایل نقلیه شخصی است.

 

ویافزود:با توجه به افزایش حجم وسایل نقلیه موتوری و عرض کم معابر و نبود زیر ساخت های مناسب،نبود پارکینگ های عمومی و همچنین استفاده بی رویه از وسیله نقلیه شخصی توسط بعضی از شهروندان که این امر راه بندان های طولانی و به تبع آن اتلاف انرژی،اتلاف وقت،ازدیاد آلودگی هوا و آلودگی های شنیداری و همچنین تاخیر در خدمات امدادی برای شهروندان و درخواست های مردمی تصمیم بر آن شد تا طرح ترافیکی در شهر پاوه به مرحله اجرا در آید.

 

رئیس پلیس راهور پاوه گفت : از فردا ۱۵ فرودین ماه این طرح در دو نوبت صبح و ظهراز ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ صبح از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰ بعد ظهر محدوده طرح از سه راهی بیمارستان شروع و تا میدان شهداادامه دارد.

 

عبدیدر ادامه افزود:در طول مسیر خودروهایی که در محدوده تابلو توقف ممنوع پارک کنند توسط پلیس اعمال قانون می شوند.همچنین ساعت اجرای طرح به صورت ماهیانه و فصلی تغییر خواهد کرد.

 

ویدر ادامه در خصوص اچرای بهتر این طرح از شهروندان عزیز و کارکنان محترم ادارات درخواست نمود،کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند و برای سفرهای درون شهری و جابجایی از وسایل نقلیه عمومی مسافر بری(تاکسی و آژانس)استفاده کنند یا حمل و نقل پاک (دوچرخه سواری_پیاده روی )را جایگزین آن نمایند که برای سلامتی و نشاط هم موثر و مفید می باشد.

 

پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوهموفقیت در اجرای این طرح ترافیکی را همکاری شهروندان اعلام و مراتب تقدیر خود را از کسانی که به قوانین و مقررات و همچنین حقوق سایر شهروندان احترام می گذارند اعلام می دارد.

 

ماده ۱۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی:

تردد تمام یا بعضی از وسایل نقلیه موتوری در ساعات و محدود هایی از شهر که از سوی راهنمایی و رانندگی و یا محیط زیست و یا شهرداری های مربوطه منطقه ممنوعه پیشنهاد میشود و مطابق ضوابط شورای عالی ترافیک به تصویب شورای عالی هماهنگی ترافیک استانها و در تهران به تصویب شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران می رسد ممنوع است و نیروی انتظامی ضمن صدور قبض جریمه عبور ممنوع برای متخلف به او اخطار می نماید که از محدوده طرح ترافیک خارج شود. در صورت ادامه تخلف برای هر یک ساعت یک برابر جریمه خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد