گزارشي از فعالیتهای سال 96 ژیانه وه در پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297337|11:48 - 1397/01/06
نسخه چاپی
گزارشي از فعالیتهای سال 96 ژیانه وه در پاوه
جهت یاد آوری فعالیتهای سال 1395 برای همشهریان عزیز مرور می شود.

به گزارشهزار ماسوله، فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو ،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.آینده ای که همه امیدواریم بهتر از گذشته باشد.قبل از هر چیز سال نو را به همشهریا ن عزیز تبریک عرض می کنم. و امیدوارم که ما در ژیانه وه بتوانیم با همکاری شما همشهریان عزیز سالی بهتر از سال های گذشته داشته باشیم.جهت یاد آوری فعالیتهای سال 1395 برای همشهریان عزیز مرور می شود.همچنین به عنوان دبیر ژیانه وه از تمامی همکاران عزیزم در ژیانه وه که با دغدغه و دلسوزی فراوان در فعالیتهای زیر شرکت داشته و قطعا بدون حضور آنها این فعالیتها ممکن نبود نهایت سپاس و تشکر را دارم.

 

اهم فعالیتهای سال گذشته عبارتند از:

1.برگزاری جلسات اطلاع رسانی و  پیشگیری از اعتیاد در شبهای لیالی قدر در مساجد پاوه با همکاری امامان جماعت مساجد و امام جمعه محترم پاوه.

2.برگزاری مسابقه نقاشی برای گروه زیر 15 سال با مضمون پیشگیری از اعتیاد و اهدا ئ جوایز به نفرات برتر.

3.جلب مشارکت اقشار مختلف با ارایه راهکاردرارتقائ برنامه های پیشگیری اعتیاد توسط مراجعین که به غرفه پیشگیری در سالن اجتماعات بازدید داشتند.

4.راه اندازی و برپایی غرفه فرهنگی و آموزشی در محل سالن اجتماعات امام خمینی و نصب کردن و نظر خواهی از شهر وندان بر روی بنر دیوار ژیانه وه .

5.برگزاری جلسات آموزشی برای رانندگان تاکسی در سطح شهر توسط آقای محمدابراهیمی عضو ژیا نه وه و مربیان مجرب.

6.برگزاری کارگاه آموزش پیشگیری برای کارکنان ادارات توسط آقای قاسم اسدی نایب رییس ژیا نه وه.

7.برگزاری کارگاه پیشگیری ازاعتیاد برای والدین مدارس باینگان با همکاری اموزش و پرورش باینگان توسط دبیر ژیانه وه.

8.برگزاری کارگاه اعتیاد و فضای مجازی برای دانش آموزان راهنمای و دبیرستان شهر با نه وری با همکاری اداره اموزش و پرورش باینگان و اداره تبلیغات اسلامی.

9. برگزاری کارگاه اعتیاد و فضای مجازی برای والدین دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی پسرانه هورامان توسط دبیر ژیا نه وه با همکاری اداره اوزش و پرورش پاوه.

10. برگزاری کارگاه اعتیاد و فضای مجازی برای والدین دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید فاتح نقشبندی توسط دبیر ژیانه وه با همکاری اداره اوزش و پرورش پاوه

11.برگزاری کارگاه آموزشی اعتیاد و فضای مجازی برای دبیرهای سمن های سطح استان کرمانشاه توسط دبیر ژیانه وه با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه.

12.اجرای تئاتر خیابانی با شعار"ما به اعتیاد نه می گوییم" در محل بلوار جانبازان با همکاری فرمانداری ، اداره ارشاد اسلامی و گروه نمایش صنم.

13. برگزاری کارگاه اعتیاد و فضای مجازی برای والدین دانش آموزان مدارس سلمان فارسی و بنت الهدی در برنامه های شب های تربیتی توسط دبیر ژیانه وه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه.

14.برگزاری مجمع عمومی (انتخابات اعضا جمعیت)در محل سالن امام خمینی و انتخاب اعضا جدید و ارایه گزارش عملکرد سالانه.

15.برگزاری کارگاه آموزشی در جلسات انجمن اولیا و مربیان توسط آقای قاسم اسدی.

16.همکاری و هماهنگی با شورای شهر و سمن ها ی سطح شهر در رابطه با ایجاد شادابی در میان شهر وندان بعد از زلزله با حضور گروه هنر مندان و بازیگران سطح کشور.

17.برگزاری جلسات منظم و مکرردر مدتهای معین شده.

18.شرکت دبیر ژیانه وه در دوره اموزشی اجتماعی شدن مبارزه با اعتیاد درشهر اراک.

19.شرکت دبیر ژیانه وه در دوره اموزشی پیشگیری از اعتیاد در شهر ایلام.

20.حمایت مالی دو خانوار آسیب دیده از اعتیاد به مبلغ 500 هزار تومان.

21.آماده کردن 500 عدد جاکلیدی با لو گوی ژیا نه وه و شعار "پاک زیستن هزینه ندارد"

 

اسامی اعضای هیئت مدیره و امنای فعال ژیانه وه : آقایان قاسم اسدی ،امیر حاتمی،شاپور یوسفی،محمد مهدی امینی،مربوط محمدی،سامان مرادی ،دلشاد عزیزی،سلیمان علیزاده،سعدی سپنجی و خانمها نعیمه طبیب زاده،بیان احمدی،شیوا یوسفی،پرستو فرزد،فاءزه نوروزی،ایران کیانی ،رضوان عنایتی و نرگس كنعانيان.

 

با تشکر سعدی سپنجی دبیر ژیانه وه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد