امام جمعه پاوه:

محقق شدن شعار سال موجب ایجاد اشتغال می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297336|02:17 - 1397/01/06
نسخه چاپی
 محقق شدن شعار سال موجب ایجاد اشتغال می شود
امام جمعه پاوه گفت: محقق شدن شعار سال موجب فعال شدن کارخانه ها، افزایش تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در نشست با فرماندار و کارکنان فرمانداری پاوه با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و شعار سال افزود: اجرای این مهم مستلزم مراقبت و نظارت هر چه بیشتر مسئولان است.
وی اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری برای مقابله با قاچاق کالا در اسکله های بزرگ و مرزهای بزرگ است، لذا امیدواریم مسئولان ما در منطقه با بهانه کردن این موضوع عرصه را بر مردم فقیر که فقط برای امرار معاش و تأمین زندگی خود به مبادلات مرزی مشغول هستند، تنگ نکنند.
امام جمعه پاوه با تأکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت: امیدوارم مسئولان امر کاری نکنند که مردم فقیر منطقه سال جدید خود را با نارضایتی آغاز کنند.
قادری خطاب به جوانان دانش آموخته گفت: به جای این همه نقد سعی کنید با ارائه طرح و راهکار به مسئولان و همراهی کردن با آنها در زمینه های مختلف در راستای توسعه شهرستان گام بر دارید.
وی با اشاره به درصد بالای بیکاری پاوه افزود: مردم ما از طریق مبادلات مرزی امرار معاش می کنند لذا مسئولان با هم افزایی و عطوفت بیشتر با مردم رفتار کنند تا بتوانند برای تأمین زندگی خویش تلاش کنند.
وی همچنین با اشاره به انتصاب مشاور جدید امنیت ملی امریکا و سرمایه گذاریهای عظیم برای رسانه های مخرب گفت: امسال تهاجم در بعد فرهنگی علیه کشورمان بیش از سال های گذشته خواهد بود.
وی افزود: اما ملت ایران با همدلی، وحدت و هوشیاری بیشتر با ترفندهای دشمنان همانند چهار دهه اخیر و در راستای حفظ و تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی مقابله خواهند کرد.
در این نشست پرویز ایده پور فرماندار پاوه نیز گفت: با تمام توان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم و افزایش رضایت مندی آنها تلاش خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد