مدير كل بنياد شهيد كرمانشاه در پاوه؛

جانبازان اسناد زنده ای ازفرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297320|19:54 - 1396/12/26
نسخه چاپی
جانبازان اسناد زنده ای ازفرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: جانبازان اسناد زنده ای ازفرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری ومقاومت درجامعه بویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی نودشه در این شهر با حضور مسئولان و مشارکت مردم منطقه ، باشکوه خاصی برگزار شد.

 

حجت الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد شهيد کرمانشاه در اين مراسم در سخناني تأکید کرد: بخشی از وظایف جامعه تکریم از شهدا و ایثارگران است.

 

وي با بيان اينكه بايد همواره ياد شهدا را با برگزاري يادواره ها گرامي بداريم گفت: مراسم سی آمین سالگرد بمباران شیمیایی شهر نودشه و یادواره یکصد و ده شهید این شهر باحضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر اكنون درحال برگزاری است.

 

حجت الاسلام عسگری گفت: این حرکت نمادین و فرهنگی آیینی جهت بزرگداشت مقام شهدا است كه باعث توجه با فرهنگ ایثار و شهادت ، فرهنگ خیرخواهی و فرهنگ استقامت و مقاومت مي شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: جانبازان اسناد زنده ای ازفرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری ومقاومت درجامعه بویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجود آنان یکی پس از دیگری؛ به عطرشهادت؛ عالم راعطرآگین می کند.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در سخناني ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهدا و خيرمقدم به مهمانان و با بيان اينكه شهدا براي دفاع از اين مرز و بوم جان خود را اهدا كردند اظهار داشت: تقدیم بیش از 110شهید و صدها جانباز در شهر نودشه نشان از رشادت و فداکاری مردم اين شهر در حفاظت از مرزهای کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

سرهنگ سلطان قلي افزود: مردم نودشه با وجود گلوله بارانهای متعدد و بمبارنهای هوایی و شیمیایی رژیم بعث عراق هیچ گاه اين شهر را تخلیه نکردند.

 

وي گفت: مردم این بخش با ایثار و فداکاری هیچ گاه اجازه کمترین تجاوز دشمنان را به این شهر نداده اند و این مهم به برکت خون شهیدان، ایثار و فداکاری مردم بوده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد