در سالگرد بمباران شيميايي شهر نودشه؛

مسئولان شهرستان پاوه به دیدار خانواده جانباز شیمیایی رفتند+تصاوير

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297319|19:32 - 1396/12/26
نسخه چاپی
مسئولان شهرستان پاوه به دیدار خانواده جانباز شیمیایی رفتند+تصاوير
در سالگرد بمباران شيميايي شهر نودشه؛ مسئولان شهرستان پاوه به دیدار خانواده جانباز شیمیایی شهید حاج حبیب اله یعقوبی رفتند.

به گزارشهزار ماسوله، در سالگرد بمباران شيميايي شهر نودشه؛ فرماندار شهرستان پاوه، فرمانده سپاه ناحيه اين شهرستان، مسئول نمايندگي ولي فقيه در اين ناحيه و برخي از مسئولين شهرستان پاوه به دیدار خانواده جانباز شیمیایی شهید حاج حبیب اله یعقوبی رفتند.

 

در اين ديدار فرمانده سپاه ناحيه پاوه در سخناني دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و ان را افتخاری بزرگ عنوان کرد.

 

سرهنگ سلطان قلي افزود: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند. 

 

وی ادامه داد: شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار هستند و باید تلاش شود که فرهنگ دیدار با خانواد شهدا در جامعه ترویج داده شود.

 

وي در پايان گفت: در اين ايام كه سالگرد بمباران شيميايي شهر نودشهبه فرمان یکی از پلیدترین دژخیمان عصر حاضر یعنی صدام سفاک است فرصتيبرای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شيميايي است. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد