جشن «میلاد کوثر» در شهرستان پاوه برگزار شد +تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297277|22:15 - 1396/12/16
نسخه چاپی
 جشن «میلاد کوثر» در شهرستان پاوه برگزار شد +تصاویر
به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛جشن «میلاد کوثر» در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد .

به گزارشهزار ماسوله، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک میلاد فاطمه زهرا (س)، بر الگو پذیری بانوان از راه و روش آن بانوی گرانقدر تأکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا غلامی افزود: زنان جامعه اسلامی با انواع هجمه‌های فرهنگی و ضد دینی دشمنان مواجه هستند و بهترین راهکار در مقابله با آن ادامه راه و روش دختر پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

وی گفت: در اسلام زن دارای جایگاه ومنزلت زیادی است به گونه‌ای که آن حضرت به عنوان الگو و بزرگ زنان دو عالم مطرح است و این نشان از اهمیت زن در اسلام است.

 

وی ادامه داد: رعایت اصول اسلامی مثل حجاب وعفاف نه تنها به دلیل محدودیت نبوده بلکه برای ارزش نهادن به مقام انسانیت زنان و رعایت حقوق آنان بوده است چرا که حجاب مانع مهمی در تقابل با بسیاری از بدیهاست.

 

وی تصریح کرد: امروز کشورهای غربی بر عادی بودن عدم پوشش زنان اشاره دارند و باید گفت که اگر زباله های سطح خیابان ها را جمع آوری نکنیم آیا این یک امر عادی خواهد بود؟

 

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه با اشاره به آیه ای از قران کریم خاطر نشان کرد: از طرفی هم، نخستین توصیه اسلام به مردان کنترل نگاه آنها است و حفظ قوا و غرایز جنسی و عدم آشکار کردن زینت زنان نیز از توصیه های دیگر اسلام است.

 

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهمی که جامعه را به فساد می کشاند بد حجابی است گفت: مسئله تبرج هم در زمان جاهلیت که پوشش نامناسب زنان بود، موجب فساد در جامعه شده بود که متاسفانه برخی از پوشش های امروز در جامعه را می توان مصادیقی از آن عنوان کرد.

 

حاج آقا غلامی گفت: امروز طلاق در روایت اسلامی مغبوض خداوند است اما متاسفانه طلاق را جشن میگیرند که آن هم از موفقیت های شبکه های اجتماعی غربیان است.

 

در ابتدا جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن تبریک این روز و با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: از نظر اجتماعی زنان منشا تحولاتی بوده اند به طوری که نقش آنها در طول تاریخ بی بدیل و تاریخ ساز بوده است.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: زنان در خانواده هم نقش مهمی دارند که نقش همسرداری و فرزندداری و خانه داری از مهمترین نقش انان محسوب می شود.

 

وی با اشاره به بیاناتی از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: اهمیت نقش زنان در حانواده به قدری است که بنا به گفته امام راحل ، از دامن زن است که مرد به معراج می رود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد